Гарантія

Українська автомобільна Корпорація (Продавець) пропонує Вам автомобілі, вироблені з високоякісних матеріалів при використанні новітніх технологій автомобільної індустрії, що відповідають високим стандартам якості.

Для забезпечення нормальної експлуатації автомобіля офіційний Дилер надає послуги з технічного обслуговування. Виробник гарантує безкоштовне усунення недоліків, які виникли внаслідок виробничих дефектів в гарантійний період експлуатації автомобіля за умови дотримання Споживачем вказівок і рекомендацій Виробника, викладених в Посібнику з експлуатації, сервісній книжці, при його використанні за призначенням.  

 

1. Умови надання гарантії 

Придбаний Вами автомобіль увібрав в себе величезний досвід та знання інженерів та спеціалістів Виробника з тим, щоб зробити його максимально надійним та зручним в експлуатації.

Перед початком експлуатації радимо Вам уважно ознайомитися з встановленим обладнанням, особливостями експлуатації та обслуговування автомобіля, які вказані у Сервісній книжці та Посібнику з експлуатації до автомобіля.

Виробник надає гарантію на автомобіль, включаючи всі його складові частини (окрім виключень прописаних  нижче та/або в сервісній книжці, договору купівлі-продажу до автомобіля).

Для того щоб скористатися гарантією Виробника, необхідно звернутися до будь-якого офіційного Дилера (адреса та телефони підприємств дилерської мережі Дистриб'ютора наведені в сервісній документації до Автомобіля) мережі Дистриб’ютора, уповноваженого ним виконувати ремонтні та сервісні роботи.

Для збереження права скористатися гарантією, Власник зобов'язаний регулярно та вчасно, згідно з встановленим у сервісній документації регламентом, надавати автомобіль у розпорядження офіційних сервісних центрів дилерської мережі Дистриб'ютора для проведення технічного обслуговування, огляду та діагностики

 

УВАГА! Гарантійне обслуговування надається тільки за наявності Сервісної книжки, з відповідними відмітками, що підтверджують своєчасне виконання операцій по технічному обслуговуванню, діагностиці та ремонту автомобіля в обсягах та кількості, рекомендованих Дистриб'ютором, та документом, що підтверджує факт оплати таких операцій.

 Сервісна книжка поставляється разом з автомобілем.

Книжка є дійсною тільки за наявності у ній наступної інформації:

  • в повному обсязі подано інформацію про автомобіль, його Виробника та Продавця;
  • заповнена дата продажу автомобіля першому Власнику (дата початку відліку гарантійного терміну);
  • заповнена реєстраційна картка, що засвідчує про ознайомленість Власника з умовами гарантії;
  • вилученого талону та заповненого корінця по передпродажній підготовці автомобіля, що також засвідчує про перевірку Власником комплектності та споживчих властивостей автомобіля.

 УВАГА!

Обов'язковою умовою збереження гарантії на лакофарбове покриття є проведення планових оглядів кузова під час періодичних сервісних оглядів у офіційних Дилерів мережі Дистриб’ютора із занесенням відповідних відміток у талон технічного обслуговування автомобіля. У процесі огляду спеціалістами станції визначається стан кузова та необхідність виконання відповідних робіт.

 

2. Що не покривається гарантією 

Гарантія Виробника обмежена тільки дефектами виробничого характеру та не розповсюджується на наступні випадки:

  • регламентні роботи при плановому технічному обслуговуванні, включаючи діагностику та регулювання будь-яких систем, чистку, змащування, балансування, проточку, заміну або долив всіх видів мастил, змазок, експлуатаційних рідин, якщо тільки це не є необхідним при проведенні гарантійного ремонту автомобіля.
  • роботи з профілактичного обслуговування, в тому числі мийку, полірування, чистку салону
  • витратні та мастильні матеріали одноразового використання та інші, що піддаються зносу та руйнуванню при нормальній експлуатації:
    • всі типи фільтрів*;
    • свічки запалювання та накалювання*;
    • паливні форсунки;
    • диски зчеплення*;
    • гальмівні колодки, гальмівні диски та барабани;
    • щітки склоочищувачів;
    • гумотехнічні вироби, в тому числі гумові ущільнювачі дверей, капоту, вікон, багажника;
    • зливні та заправні різьбові пробки та ущільнюючі кільця;
    • лампи розжарювання, світлодіоди та плавкі запобіжники;
    • щітки всіх типів електродвигунів;
    • оливи моторні, трансмісійні, гідроприводів, консистентні змазки;
    • рідини: охолоджуюча, приводу зчеплення, гальм, омивачів скла та фар, паливо;
    • скло дзеркал усіх видів*;
    • кріплення;
    • каталітичні нейтралізатори*.

* - Відповідно до умов гарантійних зобов’язань Виробника, наведених в сервісній документації до Автомобіля

 

  • експлуатаційний знос та природна зміна стану деталей, що виникають в наслідок виконання ними своїх функцій (в тому числі деталей екстер’єру та інтер’єру, чохлів сидінь).

 Несправності та пошкодження, які виникли внаслідок:

  • несвоєчасного усунення інших несправностей;
  • руху автомобіля при недостатній кількості експлуатаційних матеріалів (наприклад, оливи, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв'язку із несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку;
  • у результаті використання не рекомендованих Виробником експлуатаційних рідин, палива та мастильних матеріалів;
  • несправності систем впуску, випуску, запалювання та паливної у наслідок використання палива не відповідного вказаному в Керівництві по експлуатації та нормам чинного законодавства (в тому числі забрудненого або етилованого бензину);
  • пошкодження (в тому числі деталей трансмісії), що виникли внаслідок помилкових дій при керуванні автомобілем;
  • пошкодження (в тому числі деталей підвіски та рульового керування), що виникли внаслідок неакуратного керування на нерівностях доріг, що супроводжується ударними навантаженнями на деталі автомобіля;
  • перевищення експлуатаційних параметрів та можливостей автомобіля;
  • використання у змаганнях або місцях, не придатних для руху транспорту;
  • використання неоригінальних запасних частин, модифікації вузлів та деталей, проведення обслуговування або ремонту станціями технічного обслуговування, які не є уповноваженими Дилерами Дистриб’ютора;
  • використання неякісної або не ліцензованої продукції в дискових та інших програвачах, а також пошкодження викликані зміною джерела інформації (CD, DVD, касета) під час руху автомобіля.
  • не виконання вимог, вказаних у керівництві з експлуатації.

Гарантія Виробника не поширюється на прямі та непрямі витрати, пов'язані з неможливістю використати несправний автомобіль, транспортування, паливо, телефонні переговори, втрати часу, доходів та інші комерційні або моральні збитки.

 УВАГА! 

Величина витрати палива та інтенсивність зносу деталей автомобіля залежить від умов експлуатації, режиму руху та прийомів керування автомобілем, і самі по собі не вказують на наявність несправностей систем автомобіля та двигуна.

 

3. Умови припинення дії гарантії 

Власник втрачає право гарантії на автомобіль в цілому до припинення гарантійного терміну експлуатації в наступних випадках:

  • порушення вимог "Керівництва з експлуатації", перевищення експлуатаційних параметрів автомобіля, використання у спортивних змаганнях, в учбових цілях;
  • нехтування щоденним та плановим регламентним технічним обслуговуванням;
  • значним (більше ніж 500 км) перепробігом між плановими регламентними технічними обслуговуваннями або не надання автомобіля у розпорядження дилерських сервісних центрів Дистриб'ютора для проведення технічного обслуговування та діагностики терміном більш ніж 12 місяців із дня останнього зафіксованого у Сервісній книжці технічного обслуговування;
  • не виконання в повному обсязі технічних обслуговувань та діагностики;
  • примусова зміна показань загального пробігу автомобіля, а також у випадку несанкціонованого демонтажу та розбирання комбінації приладів;
  • проходження техобслуговування та ремонту, або встановлення будь-яких додаткових пристроїв та систем (протиугінних, аудіо, відео, паркувальних, буксирувальних та ін.) не в офіційних дилерів мережі  Дистриб'ютора;
  • при пошкодженнях, в тому числі в результаті дорожньо6транспортних пригод, якщо є необхідність виконати ремонт або в заміні основних агрегатів (двигун, коробка перемикання передач, роздаточна коробка, задній міст, балка передньої підвіски, механізм рульового керування), якщо є необхідність  в заміні або рихтовці незйомних силових елементів кузова або рами.

 

4. Правила та терміни проведення гарантійного ремонту 

Підставою для виконання гарантійного ремонту автомобіля є письмова заява Власника, або уповноваженої ним особи, що складається у довільній формі та має містити опис недоліку та вимоги по його усуненню, із зазначенням прізвища, імені, по батькові та місця проживання Власника.

Дилер зобов'язаний протягом трьох діб розглянути таку заяву (заява вважається дійсною, тільки при наявності автомобіля).

На підставі огляду автомобіля представниками Дилера складається рекламаційний акт з висновком про наявність чи відсутність гарантійного випадку, який обов'язково підписується Власником.

Якщо Власник і Дилер не дійшли згоди щодо причин виникнення недоліків автомобіля, Власник має право вимагати направлення авто на експертизу до випробувальних центрів та лабораторій, що акредитовані згідно із законодавством України.

Експертиза проводиться за рахунок Дилера або Виробника.

Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після продажу автомобіля Власнику під час експлуатації внаслідок порушення Власником правил та норм, визначених в експлуатаційній документації, умов зберігання чи транспортування, використання неякісного пального, або внаслідок дій третіх осіб, вимоги Власника не підлягають задоволенню, та Власник зобов'язаний відшкодувати Дилеру (Виробникові) витрати на виконання експертизи.

За результатами огляду автомобіля Дилер оформлює наряд-замовлення на виконання робіт, необхідних для усунення виявлених недоліків.

Під час приймання автомобіля на гарантійний ремонт Дилер у присутності Власника, або особи уповноваженої ним, перевіряє споживчі властивості автомобіля, його укомплектованість, наявність видимих пошкоджень чи дефектів на поверхні авто, заводський номер, дату виготовлення, свідоцтво про реєстрацію автомобіля або тимчасовий реєстраційний талон та Сервісну книжку.

Після виконання робіт із гарантійного ремонту Дилер робить відмітку в Сервісній книжці про проведення гарантійного ремонту із зазначенням номера й дати оформлення наряд-замовлення, згідно з яким було виконано гарантійний ремонт, та у присутності Власника проводить перевірку відповідності споживчих властивостей автомобіля вимогам нормативних документів.

Власник підписом у наряд-замовленні підтверджує виконання гарантійного ремонту та отримання автомобіля.

Один з примірників наряд-замовлення  (або Акту виконаних робіт) передається Власнику автомобіля.

Гарантійний термін експлуатації на автомобіль подовжується на час перебування автомобіля в гарантійному ремонті.

 

УВАГА!
Втрата Сервісної книжки є втратою усіх гарантійних прав з боку Власника та обов'язків з боку Дилера та Дистриб'ютора.

Відновлення Сервісної книжки можливо тільки на умовах пред'явлення Власником оригіналів договору купівлі-продажу та наряд-замовлень (актів виконаних робіт) усіх виконаних технічних обслуговувань, з відмітками про сплату отриманих послуг.