Новини
16.01.2012

Автошоу в Детройті: прем'єри Chevrolet

На Детройтському Автошоу компанія Chevrolet представила два концептуальних купе, надихаючи нове покоління покупців брати участь у створенні автомобілів.
«Компанія Chevrolet завжди виступала за формування образу привабливої продукції, до якої прагнуть усі покоління, - говорить президент General Motors в Північній Америці Марк Ройсс (Mark Reuss). - Обидва концепти відображають бачення нового покоління. Ми намагаємося дізнатися думку наших нових клієнтів, прислухаючись до їхніх порад і залучаючи їх по-новому».


За даними перепису населення США, 80 млн американських споживачів наближаються до вікової планки 30 років. На даний момент вони становлять 40 відсотків від числа всіх потенційних покупців автомобілів, і їхня купівельна спроможність складає 1 трлн доларів США.
Code 130R, перший концепт Chevrolet, - це чотиримісне купе, забарвлене в абсолютно новий колір «червоний металік», з матовими анодованими золотистими колесами і заднім приводом.


Конструктори Code 130R досягли роботи двигуна з турбонаддувом в тандемі з системою eAssist.
Інший концепт Chevrolet Tru 140S - передньопривідне чотиримісне спортивне купе. Тридверний хетчбек був розроблений як доступний спортивний автомобіль. Tru 140S базується на одній платформі з Chevrolet Cruze і Chevrolet Volt.
Під капотом обох концептів двигун 1.4L Turbo Ecotec потужністю 150 к.с. і витратою палива 6 л на 100 км.
Серійні моделі на основі представлених прототипів будуть розташовуватися в ціновому діапазоні $ 20 000.
"Молоді клієнти повідомляють нам, що їм потрібна функціональність з естетикою купе. Обидва стилі кузова, Code і Tru, знайшли відгук у даній аудиторії", - заявив Френк Сауседо (Frank Saucedo), директор відділу нових розробок Північно-Американського відділення GM в Лос-Анджелесі, де були створені обидва концепти.


"Такий покупець цінує комунікабельність. Він може залишатися на зв'язку, інтегруючи свої персональні пристрої через MyLink і Wi-Fi, що дозволяє автомобілю стати його власною док-станцією, - сказав Сауседо. - Нині інтер'єри існують тільки на папері. Це дає нам гнучкість при подальшому обговоренні та підтримці дискусії при подальшому розвитку цих концептів".
***
Заснована в 1911 році в Детройті, компанія Chevrolet є однією з найбільших у світі автомобільних марок, що веде діяльність у більш ніж 140 країнах і продає понад 4 млн легкових і вантажних автомобілів на рік. Chevrolet пропонує клієнтам економічні автомобілі, що володіють енергійним характером, виразним дизайном та високою якістю.

УкрАВТО у Вашому місті