Новини
25.01.2011

«АвтоЗАЗ-сервіс» - лідер за приростом продажів у 2010 році

У 2010 році бренд ZAZ, офіційним представником якого є Дистриб’юторська Компанія «АвтоЗАЗ-сервіс», став абсолютним лідером з приросту продажів на ринку нових легкових автомобілів. Приріст склав більше 5500 одиниць по відношенню до результатів 2009 року, що свідчить про високу популярність бренду, який вже багато років є по-справжньому «народним». Такий ріст обсягу продажів дозволив збільшити частку ринку у 2010 на 2% і вивів ZAZ на другу сходинку рейтингу марок, ще дужче наближаючи бренд до лідера.

Український авторинок завершив рік  з позитивними результатами, а ДК «АвтоЗАЗ-сервіс», структурний підрозділ Української Автомобільної Корпорації, -  з просто відмінними! Та інших підсумків було годі й чекати. Адже високі стандарти якості обслуговування споживачів, привабливі ціни, оперативність і дієвий персонал станцій технічного обслуговування – чи це не запорука позитивних показників роботи дилерської мережі у підсумках року?

ДК «АвтоЗАЗ-сервіс» вступила до 2011 року з приростом продажів у 43%, при загальному рості ринку легкових авто 0,2%.

У другому півріччі компанія вийшла на середньомісячні продажі в об’ємі 1700 автомобілів. Вирішальними ж стали показники грудня:  вони склали більше 3200 машин. Переважно саме завдяки  цьому у грудні був зафіксований максимальний показник ринку легкових автомобілів 2010 року, який склав 17770 одиниць. А частка ринку ZAZ, за даними ІАГ «Автоконсалтинг», в останньому місяці року досягла рекордних 11,5%.

Планові завдання, які ще на початку року здавалися занадто амбіційними та нездійсненними, було виконано і перевиконано - на 115%.

Серед факторів, що вплинули на ріст продажів наприкінці року, начальник відділу маркетингу ДК «АвтоЗАЗ-сервіс» Олександр Калінін називає не лише якісь продукції та доступні ціни на дійсно «народні» автомобілі, а й плідну співпрацю з банками щодо кредитних програм. Найпопулярнішими серед банків у цьому напрямку є Плюс-Банк, Астра-Банк, ВТБ-Банк, Правекс-Банк. «Обсяги реалізації  легкових авто в кредит,- каже спеціаліст,- продовжують зростати та за результатами 2010 року дорівнють 11%. Кредитні продажі Lanos/Sens за 2010 рік склали 12,4%. У грудні ж вони стрибнули до 20%! Підбиваючи підсумки  2010 року, обовязково слід відзначити особливий приріст кредитних продажів, обсяг яких по бренду ZAZ збільшився більше, ніж у 5 разів, у порівнянні з  2009 роком».

Зі свого боку секрет успіху автомобілів  ZAZ бренд-менеджери компанії вбачають у зацікавленості не лише приватних осіб, а й корпоративних клієнтів. Автомобілі бренду дуже популярні серед них, бо дозволяють з мінімальними витратами на покупку, експлуатацію та обслуговування виконувати різноманітні задачі бізнесу. Корпоративні продажі підприємства 2010 року показали стрімке зростання, у порівнянні з минулорічними показниками збільшилися на 77% и  склали  3300 автомобілів. Представники лінійки, що засвідчує надзвичайна популярність серед власників усіх рівнів бізнесу, обов’язково стануть Вам у нагоді. Найбільш розвинута торгово-сервісна мережа в Україні, гнучка система лояльності для корпоративних клієнтів, як під час придбання авто, так і в обслуговуванні їх на офіційних сервісних станціях, висококваліфікований персонал дилерських центрів та безперечна якість автомобілів – далеко не повний перелік переваг, що отримують корпоративні клієнти компанії. Корпоративні клієнти можуть звертатися із запитаннями та пропозиціями за електронною адресою P.Komarov@ukravtozaz.com  

Так чи інакше, одним з головних успіхів  ZAZ 2010 року є повернення 2-го місця у рейтингу легкових автомобілів. Та і на цьому компанія зупинятися не збирається. На лютий запланована презентація абсолютно нового стильного красеня українського виробництва під назвою ZAZ Forza. Це принципово нова модель у бюджетному ціновому сегменті з яскравим європейським дизайном та багатою комплектацією (гідропідсилювач керма, кондиціонер, подушки безпеки водія, передні та задні електросклопідіймачі, автосигналізація, іммобілайзер, центральний замок, протитуманні фари, 16-ти клапанний двигун австрійської розробки ACTECO потужністю в 109 к.с.). І все це у базовій комплектації! Широкий набір систем безпеки, не характерний для авто даного цінового сегменту, також не залишить Вас байдужими: ABS+EBD, подушки безпеки водія і переднього пасажира, парктронік. До того ж завдяки демократичній ціні новинка буде доступною навіть молодому поколінню. Тож кращого варіанта для заміщення вакансії першого в житті автомобіля просто не знайти!

Підбиваючи підсумки року, що минув, Генеральний директор ДК «АвтоЗАЗ-сервіс» Олег Кривов’яз зазначив: «Частка автомобілів Філії «АвтоЗАЗ-сервіс» у продуктовому портфелі Корпорації «УкрАВТО» 2010 року склала біля 35%. Ми дякуємо споживачам за довіру й підтримку «народного» бренду та обіцяємо не здавати позицій і в майбутньому. Не зважаючи на рішення зняти з виробництва такі бестселери, як Славута і Таврія, наша команда з упевненістю дивиться вперед та будує серйозні плани».

Для більш детальної інформації про бренд ZAZ та модельний ряд, заходьте на офіційний сайт http://www.lanos-ua.com/ або звертайтеся до продавців-консультантів салонів ZAZ. Телефон «гарячої» лінії: 0 800 500 233 (дзвінки зі стаціонарних телефонів по всій території України безкоштовні).

УкрАВТО у Вашому місті