Новини
15.08.2012

Нова система лояльності «Сервіс плюс» для автомобілів Opel та Chevrolet

Поспішаємо повідомити радісну новину всім власникам негарантійних автомобілів Opel та Chevrolet (або старше 3-річного віку з моменту покупки)! Тепер більше немає необхідності витрачати час на пошук недорогого «гаражного» обслуговування, постійно переживаючи при цьому за якість, як матеріалів, так і самих робіт.

Починаючи з 1 серпня 2012 року, в дилерській мережі офіційного дистриб'ютора брендів Opel і Chevrolet - «Дженерал Авто Груп», стартує нова система лояльності «Сервіс+», що дозволяє отримати до 20% знижки на офіційне сервісне обслуговування!

Дана система лояльності вводиться додатково до існуючої системи лояльності корпорації «УкрАВТО» CarMAN@CarWOMAN.

Навіть при першому зверненні на офіційне СТО, клієнт гарантовано отримає знижку в розмірі 8% на роботи та 13% на запчастини від поточної роздрібної вартості. А якщо у клієнта є накопичувальна картка CarMAN@CarWOMAN номіналом в 3%, 5% або 7%, то дана знижка додається до первісної, надаючи можливість заощадити до 20%!

Якщо у клієнта немає такої картки, то вона буде надана номіналом в 3% при оплаті сервісного обслуговування на суму від 500 грн.

Безумовно, кожен власник автомобіля бажає для свого «залізного друга» найкращого сервісного обслуговування. І таке обслуговування можуть забезпечити тільки офіційні сервісні станції, перевагами яких є такі фактори:

1) Використання тільки оригінальних запчастин і матеріалів;

2) Гарантійні зобов'язання на проведені роботи та встановлені запчастини;

3) Обслуговування електроніки автомобілів Opel за допомогою дилерського діагностичного обладнання та оригінального сервісного програмного забезпечення;

4) Широка дилерська мережа, яка представлена ​​в усіх регіонах України;

5) При відсутності необхідної суми грошей, клієнт може скористатися програмою «Сервіс в кредит», яка передбачає розстрочку оплати сервісних послуг протягом 4 місяців;

6) Роботи офіційних СТО контролюються організаціями вищого рівня. Крім того у клієнта завжди є можливість звернутися на гарячу лінію SOS - «Справжня опіка Sервісу» за телефоном гарячої лінії 0 800-507-717 для вирішення будь-яких питань, пов'язаних із сервісом;

7) На офіційних станціях працює кваліфікований персонал, який постійно проходить навчання і тренінги;

8) Можливість отримати повний спектр послуг - від мийки автомобіля і шиномонтажу до кузовних і малярних робіт;

9) Більш висока вартість автомобіля при його подальшому продажу;

10) Наявність комфортабельного відпочинку для клієнта. Приміром, на деяких СТО клієнт в зоні очікування може спостерігати за ходом робіт, зручно розмістившись на м'яких диванах, скористатися одним з комп'ютерів з безкоштовним доступом в Інтернет, подивитися фільми на широких плазмових екранах і багато іншого! Тут же розташовуються відділи гарантії, запчастин, установки додаткового обладнання, продажу оригінальних аксесуарів;

11) Система накопичувальних знижок комплексної програми лояльності УкрАВТО;

12) Сезонні сервісні акції, які проходять на постійній основі.

Запрошуємо всіх власників негарантійних автомобілів Opel та Chevrolet (або старше 3-річного віку з моменту покупки) на власні очі відчути всі переваги офіційного сервісу і отримати відчутну знижку на сервісне обслуговування!

Детальніше про Opel в Україні: www.opel.ua

Детальніше про Chevrolet в Україні: www.chevrolet.ua

УкрАВТО у Вашому місті