Новини
05.03.2014

Maserati представила концепт Alfieri

На Женевському Автошоу, яке відкрило свої двері для преси 4-го березня, Maserati представив концептуальний автомобіль з посадочною формулою 2 +2, який отримав ім'я Alfieri (Альфьері). Таким чином бренд вирішив відсвяткувати сторіччя. Альфьері це неймовірно захоплюючий, і, в той самий час абсолютно реалістичний і функціональний прототип, який дозволяє представити ключові риси дизайну в моделях Maserati, які з'являться в майбутньому.

1800139

Ім'я Альфьері, яке отримала вражаюча нова концепція в дизайні, належало одному з найбільш відомих братів Мазераті, чий інженерний геній дозволив заснувати "Officine Alfieri Maserati» в Болоньї понад століття тому. Концептуальна модель Альфьері була створена у Maserati Centro Stile в Турині невеликою групою талановитих молодих дизайнерів на чолі з Марко Тенконе, під керівництвом Лоренсо Рамачіоті.

Цього року компанія Мазераті святкує ювілей, а саме 100-річчя з моменту заснування і початку своєї діяльності, і що важливо, компанія відчуває в собі сили і потенціал для виходів на новий рівень розвитку! Амбіційний план, який був реалізований в 2013 році за допомогою презентації моделей Quattroporte і Ghibli, дозволяє італійському виробникові зміцнювати свої позиції в преміум-сегменті ексклюзивних автомобілів. Всього лише за один рік, світові продажі збільшилися на 150%, а саме з 6200 до 15400 автомобілів.

Сьогодні Maserati є глобальним автомобільним гравцем, з широким модельним рядом, який пропонує двох і чотирьохдверні варіанти, моделі класу GT, і дозволяє обрати один з чотирьох двигунів (V8, V6 Twin Turbo, V8 NA і турбодизель), а також пропонує вибір з двох різних побудов (AWD & RWD). Крім цього, незабаром автовиробник виведе на світовий ринок і позашляховик.

 Концепт Мазераті Альфьері

Презентація Альфьері відбулася як не можна вчасно, саме тоді, коли бренд працює над відновленням істинної орієнтації Maserati з точки зору проектування та виробництва. Якщо нові Quattroporte і Ghibli дали зрозуміти, що Maserati орієнтована на спортивні, преміального класу чотирьохдверні седани, то новий концепт покликаний нагадати всім про те, що бренд має видатне гоночне минуле і унікальні традиції у побудові автомобілів класу GT.

Немає жодних сумнівів, що концепція втілена в дизайні Альфьері представляє справжню сутність бренду Maserati. Це досконалий, італійський стиль автомобіля з посадковою формулою 2 +2 , як це вже було в 1957 році з моделлю 3500 GT і в 1959 році з моделлю GT 5000, а також в 1969 році з моделлю Indy, що безперечно підтверджує гоночна спадщина Maserati. Маючи більш спортивний характер, ніж у GranTurismo, Альфьері також має більш правильні пропорції елементів дизайну, що цілком може стати прототипом майбутніх спорткарів бренду і, звичайно ж,  натякає на стилістичне спрямування бренду в найближчому майбутньому. «Maserati не змінюється. Maserati завжди Maserati», як зазначив Рамачіотті.

0

Як було раніше і з усіма іншими концептами, є сильне бажання перетворити Альфьері в реальність. Хоча концепт ще не досяг заключного етапу в розробці, це модель, яка стане в майбутньому автомобілем Grand Touring, оскільки концепт був задуманий, розроблений і створений в рамках підходу, який на самому початку був спрямований на 100% реалізацію.

Як зазначає Лоренцо Рамачіотті, «Альфьері є перехідною ланкою між 100 славними роками історії і майбутнім, яке відкривається перед нами. Я не можу сказати, що ми побачимо цей автомобіль у виробництві через два роки саме в такому вигляді, але я впевнений, що ми станемо свідкам появи чогось дуже схожого».

Процес розробки стартував влітку минулого року. Дизайнерів попросили почати з чистого листа для того, щоб створити концепт до сторіччя Maserati. Ескізи які призведуть до того, що вже зараз Альфьері з'явилися серед різних інших пропозицій.

Один з найбільш вражаючих автомобілів всіх часів, Maserati A6 GCS - 53, був розроблений ательє Pininfarina в 1954, виявився цінним джерелом натхнення для дизайнерів. Більше ніж просто спорткар для любителів швидкості, модель A6 GCS - 53 стала шедевром дизайнерського мистецтва. Також ця модель стала останньою, яку розробляло ательє Pininfarina, перед тим як повернутися до співпраці з брендом в 21 столітті, представивши моделі Quattroporte і GranTurismo. Модель A6 GCS - 53 культовою в плані інженерних рішень з пропорціями і дизайном, від якого захоплювало дух: компактна кабіна, розміщена майже над задньою віссю, капот, який здавався нескінченним, скульптура крил, що простягаються практично до задніх коліс.

Дивлячись на Альфьері розумієш, що це не просто сучасна інтерпретація A6 GCS-53. Бренд Maserati має у своєму розпорядженні багату історію дизайнерських розробок, яка дозволяє дизайнерам в процесі створення нових моделей дивитися швидше вперед, ніж озиратися назад. «Ми хотіли, в концепті «Альфьері»спробувати нові напрямки в дизайні».

Акронім A6 GCS, вибраний для Альфьері означає 6 циліндрів, Ghisa, Corsa, Sport, епітети, які відмінно характеризують його довгий капот і зміщену назад кабіну.

У той час як нахилені передні стійки A6 GCS-53 не представлені в новому Альфьері, їх оптичний ефект відтворюється завдяки скульптурним лініям, які починаються від капота і спадають до високої лінії дверей, роблячи візуально більшим лобове скло.

Довга, низька передня частина концепту це не що інше, як стилістична еволюція сучасних моделей Maserati. Решітка радіатора, вертикально розділена на дві увігнуті секції, які візуально підвішені в повітрі. З гладко пов'язаними чіткими лініями, що підкреслюють легендарні V-подібні риси в центрі. Агресивні фари головного світла з вбудованими бі- ксеноновими рідкокристалічними елементами, підкреслені характерними елементами, які отримали повторення в здвоєних вихлопних патрубках.

Тривимірний дизайн задніх ліхтарів складається з двох червоних зовнішніх секторів і білого сектора всередині. Їх форма гармонійно продовжує риси задніх виступів і служить доповненням повітроводів, створюючи вражаючий, спортивний стиль при погляді на автомобіль ззаду.

Дизайнери, які працювали над створенням Альфьері розробили обтічну і в той же час лаконічну форму, з єдиним декоративним елементом - зміненими потрійними повітроводами в колісних арках - повністю інтегрованим в загальний дизайн концепту.

Колеса були розроблені спеціально для концепту Альфьері. Викувані з цілісного шматка алюмінію, діаметром в 21 дюйм задні і 20-ти дюймові передні, з інтегрованими декоративними спицями, які перегукуються з класичними спицями на колесах в 50-х.

І хоча форма це домінуючий елемент, колір і деталі грають не менш важливу роль для підтримки цілісності образу. Колір кузова , схожий візуально на рідкий метал, що отримав назву "Steel Flair" був обраний саме для цього ювілейного для бренду концепту. Цей колір надає Альфьері елегантності у формах і покращений, з точки зору технологічності, сучасний зовнішній вигляд.

Декоративні спиці кованих коліс, радіаторна решітка, характерні строєні повітроводи, дифузор вихлопної труби, оригінальні риси вихлопних труб виконані в блакитному кольорі. Підпис Альфьері, знайдена на старих документах Maserati і віддрукована на задній номерній табличці, також виконана в блакитному кольорі. Передній бампер і задній дифузор отримали карбонове покриття з алюмінієвими вставками.

У кабіні з посадочною формулою 2 +2 команда дизайнерів керувалася принципами лаконічності і мінімалізму. «Підвішена» панель приладів стала результатом натхнення дизайнерів моделлю Maserati 5000 GT. Торпедо може похвалитися чистим, натуральним двоколірним дизайном, в центрі архітектури якого TUFT екран.

Панель приладів отримала класичне компонування з двома основними циферблатами і двома допоміжними між ними. Грані кожного з них прикрашені маленькими мітками "Officine Maserati".

1800139

У порівнянні з аналоговими годинами, панель приладів з TFT дисплеєм має меню схоже на меню сучасних цифрових фотокамер, і дозволяє відображати швидкість і оберти двигуна. Замість індикатора, який повертається, цифри обертаються навколо годинника. Поточна швидкість і обороти в хвилину підкреслюються збільшувальним ефектом скла.

Альфьері навіть дозволяє доторкнутися до гоночних рисам в салоні. Підлога виконана з матеріалу, який імітує окислів метал, матеріал, який часто можна було зустріти на автомобілях 50-х.

Білий місячний і темний блакитний базальт домінують в салоні Альфьері. Натуральна шкіра Poltrona Frau червоно-бурого кольору покриває сидіння, торпедо і центральну консоль. Це тонко підкреслює найбільш характерні лини і привносить риси ретро в футуристичний дизайн інтер'єру.

Інтер'єр має класичну формулу 2 +2 з відділенням для багажу. Спинки задніх сидінь мають унікальний дизайн . Відмінно видимі зовні, вони надають відчуття швидкості інтер'єру. Задні сидіння повертаються на 90 градусів і також можуть служити багажними перегородками.

Вставки профілю сидіння, важіль коробки передач і овальний годинник на центральній консолі вирізані з монолітної алюмінієвої заготовки, доопрацьовані вручну і анодовані мідним кольором. Всі інші алюмінієві елементи, включаючи педалі, пелюстки перемикання передач і спиці рульового колеса також доводилися вручну і анодовані кольором  який характерний для паладію.

Пасажирські сидіння, незважаючи на те, що при їх створенні дизайнери надихалися формою сидінь 50-х, виглядають вони футуристично і мають сучасну структуру з наполовину інтегрованими підголівниками і профілем, який служить головним структурним елементом.

Трехспіцеове рульове колесо з тризубом в центрі формує тривимірну скульптуру, яка здається вінцем майстерності італійських майстрів, що натякає на те, що інтер'єр Альфьері виконаний вручну.

Концепт Альфьері має в основі шасі GranTurismo MC Stradale з укороченою на 24 сантиметри базою, що наділяє концепт пропорціями неперевершеного суперкара. Габарити Альфьері наступні: довжина - 4590 мм., колісна база 2700 мм, ширина 1930 мм, висота 1280 мм.

Витончені риси кузова приховують трансмісійну платформу Maserati GranTurismo. Атмосферний двигун з Маранелло, V-8 обсягом 4,7 літра видає 460 к.с. при 7000 оборотах на хвилину і крутний момент в 520 Нм, доступний на 4750 об/хв. Завдяки спеціальному налаштуванню вихлопної системи, ця неперевершена «вісімка» також неперевершено звучить, що зможе справити враження в Женеві, коли концепт буде презентовано.

Шестишвидкісна АКПП (MC Shift) об'єднана в один компонент із заднім диференціалом підвищеного тертя і з'єднаний з двигуном за допомогою жорсткої торсіонної трубки. Міжосьовий диференціал надає Альфьері оптимізовану развесовку з незначною перевагою у вазі на задній осі.

Керамічні гальма, які Альфьері концепт отримав від GranTurismo MC Stradale, отримали блакитні супорта Brembo.

З інформацією про концепт можна ознайомиться на сайті www.maseratialfieri.com





УкрАВТО у Вашому місті