Новини
15.09.2014

ТОП-МОДЕЛЬ: НОВИЙ OPEL CORSA - СВІТОВА ПРЕМ'ЄРА ВІДБУДЕТЬСЯ В ПАРИЖІ

 

Надсучасні силові агрегати: економічні двигуни і коробки передач з низьким рівнем тертя

Всебічна безпека: нові системи допомоги водієві, в тому числі система попередження про можливе фронтальне зіткнення

Першокласний інтер'єр: ергономічний кокпіт і система IntelliLink з великим набором мультимедийно-комунікаційних функцій і додатків

Приваблива ціна на модифікації початкового рівня: тепер - від 11 980 євро

 0

Рюссельсхайм. На автомобільному небосхилі скоро з'явиться справжня зірка - компактний Opel Corsa, що став беззастережним бестселером і прикладом найвищої якості. За 32 роки на європейських ринках було представлено чотири покоління моделі. Всього було продано 12 млн. автомобілів, з яких 2,8 млн. поточної моделі Corsa D. Дебют бестселера від Opel нового покоління відбудеться на автосалоні «Mondial de l'Automobile 2014» в Парижі (4-19 жовтня). У французькій столиці з'явиться новий Corsa як зразок високої автомобільної моди услід за паризьким Тижнем моди. Моделі п'ятого покоління почнуть сходити зі складальних конвеєрів в Айзенаху і Сарагосі до кінця цього року. Новий Corsa E зі спортивним тридверним кузовом і бензиновим двигуном можна замовити в Німеччині за дуже привабливою ціною - від 11 980 євро. Ціни на економічні, дизельні модифікації починаються з 14 930 євро. А за додаткові 750 євро покупцям запропонують «сімейну» версію Corsa з практичним п'ятидверним кузовом.

 

Двигун: абсолютно новий мотор 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo

 

Високотехнологічний, компактний, тихий і ідеально збалансований: при довжині всього 4,02м новий Corsa азартний і точний у керуванні і відрізняється комфортом, пропонованим для більш дорогих автомобілів іншого класу. Проте в столиці моди цікавляться не тільки зовнішнім виглядом - важливо і те, що приховано під капотом. «Родзинка» Corsa E - новий трициліндровий двигун 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo, який представляє швидко розширювану моторну лінійку бренду. Цей надсучасний компактний агрегат є єдиним 1,0-літровим серійним трициліндровим двигуном з урівноважуючим механізмом, завдяки якому він володіє найнижчим в класі рівнем шуму, вібрації та жорсткості (NVH), забезпечуючи відмінний комфорт при русі. Трициліндровий двигун 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo з алюмінієвими деталями корпусу відповідає нормам Євро 6 і доступний в двох варіантах потужності - 66 кВт / 90 к.с. і 85 кВт / 115 к.с. Ціни на Corsa з бензиновим двигуном починаються з 14 480 євро (трьохдверний кузов) і 15 230 (п'ятидверний кузов). Обидва варіанти двигуна відрізняються високою віддачею і відмінною тягою на низьких оборотах - 170 Нм крутного моменту доступні вже при 1800 об / хв. Це особливо добре відчувається при прискоренні c 80 до 100 км/год, дуже важливому при обгонах, при якому новий двигун демонструє таку напористість на низьких оборотах, яку від настільки компактного агрегату не очікуєш. Corsa зі 115-сильним мотором розганяється з 80 до 120 км / год всього за 11,3 с. Новий двигун 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo зі стандартною системою Start-stop відрізняється низькою витратою палива: модифікація з тридверним кузовом і 90-сильним мотором витрачає в змішаному циклі всього 4,3 літра бензину на 100 км шляху.

 

Нова лінійка бензинових двигунів для Corsa поповнилася 1,4-літровим турбомотором потужністю 74 кВт / 100 к.с. з максимальним обертовим моментом 200 Нм, а також модернізованими атмосферними 1,2- і 1,4-літровими моторами потужністю 51 кВт / 70 к.с. і 66 кВт / 90 к.с. відповідно. Всі двигуни відповідають нормам Євро 6, в тому числі лінійка оновлених дизельних двигунів 1.3 CDTI потужністю 55 кВт / 75 к.с. і 70 кВт / 95 к.с. Турбонагнітачі нового покоління гарантують плавне і впевнене прискорення з низьких оборотів при мінімальному рівні шуму. Обидва варіанти оснащуються функцією Start-stop у базовій комплектації. На момент запуску моделі найекономічніший трьохдверний Corsa з дизелем потужністю 70 кВт / 95 к.с., 5-ступінчастою механічною коробкою передач і системою рекуперації енергії при гальмуванні буде витрачати всього 3,2 л палива на 100 км в змішаному циклі при викидах CO2 85 г/км. З таким результатом автомобіль заслужено отримав вищу оцінку енергоефективності в Німеччині - категорію A + (відповідно до Директиви R (EC) № 715/2007).

 

Однак більш моторним і комфортним новий Corsa став не тільки завдяки новітнім модернізованим двигунам. Поліпшення ходових якостей і зниження витрати палива стало можливим також завдяки новітнім коробкам передач. Обидві модифікації мотора 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo працюють в парі з новою компактною 6-ступінчастою механічною коробкою передач, що забезпечує зниження витрати палива за рахунок мінімального рівня тертя. Перемикання передач в Corsa E відбуваються дуже комфортно, плавно, швидко і чітко. Новий Opel Corsa також пропонується з шестиступінчастою автоматичною трансмісією нового покоління, а також зовсім новою роботизованою коробкою передач Easytronic 3.0 з підвищеною плавністю перемикань - ідеальний спосіб поєднати комфорт автоматичної коробки передач з ефективністю механічної. Модифікації з «роботом» Easytronic 3.0 всього на 575 євро дорожче автомобілів з 5-ступінчастими механічними агрегатами, а Corsa 1.4 ecoFLEX з двигуном потужністю 66 кВт / 90 к.с. відрізняється низькою витратою палива - 4,7 / 100 км в змішаному циклі при викидах CO2 110 г/км. Система Start-Stop пропонується у всіх варіантах комплектації.

 

Найвищий рівень безпеки і багатющий набір мультимедийно-комунікаційних функцій: IntelliLink і системи допомоги водієві

Стильний, високоякісний і сучасний інтер'єр Corsa встановлює нові стандарти в класі. Ретельно пророблений кокпіт збудований навколо ефектного «центру управління» та панелі приладів. 7-дюймовий кольоровий сенсорний дисплей з опціонально доступною інформаційно-розважальною системою IntelliLink ідеально вписується в дизайн центральної консолі, що розділяє водія і пасажира. Відзначена нагородами інформаційно-розважальна система Opel має найбагатший набір мультимедийно-комунікаційних функцій і додатків, а також функцію голосового управління. Система сумісна з мобільними пристроями на базі iOS та Android. Серед додаткових функцій - бездротовий інтерфейс Bluetooth і інтелектуальний помічник Siri Eyes Free, а також навігаційне додаток BringGo, додатки Stitcher і TuneIn для прослуховування інтернет-радіо.

0 

На Corsa п'ятого покоління дебютує безліч систем допомоги водієві, багато з яких використовуються в цьому класі вперше. Біксенонові фари зі світлодіодними ходовими вогнями і функцією освітлення поворотів відрізняються високою енергоефективністю, великим терміном служби, а також підвищеною яскравістю і збільшеною довжиною світлових променів, завдяки чому поліпшується видимість і підвищується рівень безпеки. Додатковий комфорт забезпечується системою активної допомоги при парковці Park Assist, яка автоматично керує рульовим колесом під час паркувальних маневрів. Датчики системи моніторингу «сліпих» зон контролюють простір шириною до трьох метрів з кожного боку автомобіля, попереджаючи водія про наявність об'єктів або інших автомобілів в непроглядних зонах. При виявленні автомобіля в радіусі дії датчиків на зовнішньому дзеркалі з відповідного боку загоряється світлодіодний індикатор.

Система допомоги при початку руху на підйомі входить в список базового устаткування і утримує автомобіль на місці протягом двох секунд за рахунок підтримки тиску в гальмівних контурах після відпускання педалі. Це запобігає скочування автомобіля назад при русі на підйомі, наприклад, на світлофорі або парковці. Серед високотехнологічних опцій - камера заднього виду, пропонована всього за 295 євро. Додатковий рівень безпеки забезпечується фронтальною камерою Opel Eye з системами розпізнавання дорожніх знаків, попередження про вихід із займаної смуги руху, автоматичного управління дальнім світлом фар, визначення дистанції та попередження про можливе фронтальне зіткнення. Для забезпечення максимальної безпеки ця система подає звукове попередження і виводить на вітрове скло візуальне попередження у вигляді смуги червоного світла, якщо дистанція до автомобіля, що їде попереду, стає меншою, ніж встановлене водієм значення. У разі різкого падіння тиску повітря в одній з шин на дисплей стандартної системи моніторингу тиску повітря в шинах виводиться відповідне попередження.

Нове рульове управління з електропідсилювачем і змінним допоміжним зусиллям в залежності від швидкості відрізняється новою геометрією та настройками програмного забезпечення, що робить реакції автомобіля більш точними, в результаті чого водіння приносить більше задоволення і стає набагато комфортніше. Для збільшення допоміжного зусилля вже в базовій комплектації передбачений міський режим, що включається натисненням однієї кнопки. Рульове колесо, передні сидіння і вітрове скло ThermaTec з обігрівом забезпечують затишок в салоні і хорошу видимість в холодні дні.

 

УкрАВТО у Вашому місті