Новини
15.09.2014

ПРОДАНО ТРИМІЛЬЙОННОГО CHEVROLET CRUZE

Chevrolet Cruze - бестселер в сегменті компактних автомобілів у світі

ДЕТРОЙТ. 11 заводів, 118 країн, 88 нагород, глобальний обсяг продажів - три мільйони Chevrolet Cruze.

0

В серпні - всього через 16 місяців після продажу двохмільйонного автомобіля - бестселер від Chevrolet подолав черговий мільйонний рубіж. Від США і Канади до Лаосу, Філіппін, Лівану та Катару Cruze міцно влаштувався в сегменті компактних автомобілів у всьому світі.

«Cruze - це чудово адаптований автомобіль. Він здатний задовольняти потреби клієнтів майже на будь-якому ринку, - сказав виконавчий віце-президент з глобального просування бренду Chevrolet Алан Бейті (Alan Batey). - Це вказує на глобальний вектор розвитку Chevrolet і можливість пропонувати продукт, затребуваний у настільки великій кількості країн».

З моменту запуску виробництва в 2008 році Cruze був удостоєний 39 нагород в Китаї, 27 - в США, 12 - в Бразилії та інших країнах.

Chevrolet прагне випускати автомобілі там, де вони матимуть попит. Так, сьогодні Cruze випускається в 11 країнах на п'яти континентах і продається в 118 країнах.

«Продажі компактних автомобілів у світі ростуть в геометричній прогресії. На ринках, що розвиваються Азії та Південної Америки це відбувається за рахунок збільшення кількості автовласників, а на ринках, що сформувалися, наприклад, в США - за рахунок вибору клієнтами більш компактних і економічних автомобілів для зменшення витрат на паливо, - сказав старший аналітик ресурсу AutoTrader.com Мішель Кребс (Michelle Krebs). - Компактні автомобілі, такі як Cruze, сприяють глобальному зростанню продажів і продовжуватимуть це робити і в майбутньому».

Cruze пройшов серію всебічних випробувань на надійність, у тому числі тестування в екстремальних погодних умовах, і більше 210 краш-тестів. Умови цих випробувань були адаптовані до вимог законодавства країн, де ці автомобілі продаються. 

Відповідно до уподобаннями різних ринків Cruze доступний в трьох типах кузова: седан, хетчбек і універсал. Лінійка двигунів представлена ​​п'ятьма агрегатами: бензиновими - 1,4 л, 1,6 л і 1,8 л і дизельними - 1,7 л і 2,0 л.

«Вартість енергоресурсів ще довго буде важливим чинником на більшості ринків, - сказав Джо Філліппі (Joe Phillippi) з AutoTrends Consulting, Андовер, Нью Джерсі. - Здатність пропонувати якісні автомобілі за доступною ціною з солідним набором систем безпеки є незаперечною перевагою для автовиробника».

Нещодавно Chevrolet представив нову версію Cruze, адаптовану до китайських клієнтів, з урахуванням їхніх вимог до дизайну та комплектації. З 2009 року в Китаї продано 1,13 млн. Cruze - більше, ніж в будь-якій іншій країні.

В США Cruze 2015 модельного року буде доступний з системою OnStar з можливістю зв'язку у мережах 4G стандарту LTE і точкою доступу Wi-Fi з підтримкою до семи мобільних пристроїв. Крім того, перелік опцій поповниться системою Siri Eyes Free, що дозволяє управляти текстовими повідомленнями і телефонними дзвінками, запитувати напрямки і навіть відправляти електронні листи, не відволікаючись від дороги.

На американському ринку Cruze 2015 модельного року буде пропонуватися з 2-літровим турбодизелем, що дозволяє проходити на одній заправці паливом до 1150 км.

10 найбільших ринків продажу Cruze станом на липень 2014

Китай

1,13 млн.

США

900 000

Росія

195000

Бразилія

134000

Канада

123000

Південна Корея

73000

Мексика

50 000

Туреччина

30 000

Індія

28000

ПАР

27000


УкрАВТО у Вашому місті