Новини
10.10.2014

ДИЗЕЛЬ OPEL 2.0 CDTI НОВОГО ПОКОЛІННЯ ДЕБЮТУЄ В ПАРИЖІ

  • Новий турбодизель 2.0 CDTI потужністю 125 кВт / 170 к. с. для Insignia і Zafira Tourer
  • Збільшена питома потужність при зменшенні витрати палива і рівня викидів CO2
  • Зразкова збалансованість: низький рівень шуму і вібрацій
  • Селективний нейтралізатор відпрацьованих газів (SCR) забезпечує екологічний стандарт «Євро-6»

1

Рюссельсхайм / Париж. Висока потужність і крутний момент, низький рівень витрати палива і викиду СО2, найкраща в класі збалансованність - основні достоїнства нового 2,0-літрового турбодизеля Opel. В рамках Паризького міжнародного автосалону новий дизельний двигун дебютує на моделях Insignia і Zafira Tourer.

 

Двигун потужністю 125 кВт / 170 к.с. з значним обертовим моментом 400 Нм замінить існуючий мотор 2.0 CDTI потужністю 120 кВт / 163 к.с. Новий двигун 2.0 CDTI буде найпотужнішим з дизелів в сучасній модельній лінійці Opel. Поряд з підвищенням потужності на 5% і крутного моменту на 14% інженерам вдалося знизити витрату палива і скоротити кількість викидів CO2. Важливо і те, що мотор володіє надзвичайно низьким рівнем шуму і вібрації. Високоефективний двигун відповідає вимогам норм Євро 6.

 

«Цей високотехнологічний двигун - ідеальний партнер для наших флагманських моделей: Insignia і Zafira Tourer, - сказав віце-президент GM Europe з інженерних розробок Майкл Ф. Аблесон (Michael F. Ableson). - Завдяки високій питомій потужності, відмінній збалансованності, поміркованому «апетиту» та азартному характеру цей двигун - один з кращих дизелів в своєму класі. Крім того, 2.0 CDTI вже зараз відповідає нормам Євро 6, які будуть введені в майбутньому. Це, безсумнівно, зробить «портфоліо» наших дизелів ще більш привабливим».

 

Двигун 2.0 CDTI буде доступний для автомобілів Opel з наступного року. Він з'явиться на ринку першим з сімейства нових дизелів великого обсягу, розробленого командою інженерів з Туріну і Рюссельсхайма за підтримки фахівців з Північної Америки. Двигуни будуть випускатися на заводі Opel в Кайзерслаутерні, Німеччина.

 

Краща продуктивність при зниженні витрати палива і шкідливих викидів

 

Отримати максимум енергії з мінімальної кількості палива - ключовий принцип підвищення потужності і паливної економічності. Новий агрегат володіє виключно великою літрової потужністю (85 к.с. / л), і не поступається за цим показником дизелю 1.6 CDTI нового покоління. Значний крутний момент дволітрового мотора в 400 Нм доступний в діапазоні 1750-2500 об/хв, а пік потужності 125 кВт / 170 к.с. припадає на 3750 об / хв.

 

Ключові конструктивні зміни, завдяки яким вдалося домогтися підвищення потужності - нова форма камер згоряння, змінений профіль впускних каналів, а також нова система вприскування. Її робочий тиск - 2000 бар, а порції палива надходять в циліндри до 10 разів за один робочий цикл. Завдяки цьому досягається висока потужність, поліпшується якість розпилення палива, і двигун працює тихіше.

 

Тільки щоб ​​визначити оптимальну форму камери згоряння, інженерам було потрібно більше 80 розрахункових моделей для комп'ютерних досліджень. П'ять кращих пропозицій були відібрані для випробувань в натурному прототипі.

 

Турбонагнітач із змінною геометрією турбіни оснащений електроприводом управління лопатками, що на 20% скорочує час відгуку нагнітача в порівнянні з агрегатом, обладнаним вакуумним приводом. Завдяки компактній конструкції модуля управління геометрією турбіни і інтеркулера об'єм повітря між нагнітачем і блоком циліндрів мінімальний, що також прискорює наростання тиску наддуву. Для збільшення терміну служби нагнітач оснащений рідинним охолодженням і масляним фільтром, що сприяє зменшенню зносу підшипників.

 

Турбонагнітач конструктивно об'єднаний з модулем рециркуляції відпрацьованих газів, завдяки чому забезпечується оптимальна ефективність. В системі рециркуляції відпрацьованих газів використовується новий радіатор з нержавіючої сталі, що підвищує тепловіддачу майже на 90%. Інтегрований перепускний клапан системи EGR з рідинним охолодженням мінімізує падіння тиску, а управління зі зворотним зв'язком істотно скорочує викиди оксидів азоту та сажі в перехідних режимах, обсяг незгорілих вуглеводнів і СО2.

 

Дизель з «оксамитової» тягою

 

З перших кроків роботи над новим двигуном ключовою вимогою до нього було забезпечення мінімально можливого рівня шуму і вібрації в будь-яких режимах. Ще до створення першого натурного прототипу всі його системи та елементи пройшли кілька етапів комп'ютерних досліджень для зниження шуму.

 

Нова конструкція алюмінієвої головки блока і пластикова кришка клапанного механізму з ізольованими кріпленнями і прокладкою ущільнювача дозволили зробити двигун більш тихим. Впускний колектор укладений на суцільний кожух із звукопоглинального матеріалу.

 

Модуль балансирних валів, встановлений в нижній частині двигуна, виготовлений з алюмінієвого сплаву методом лиття під тиском. Два балансирних вала, що обертаються в протилежних напрямках, компенсують до 83% вібрацій другого порядку. Перший з валів приводиться в рух за допомогою косозубой шестерні, змонтованої на колінчастому валу, другий - шестірнею, встановленої на першому врівноважується валу. Плавне і тиха робота приводу забезпечується за рахунок точної обробки поверхні зубів шестерень, а відмова від ланцюга в механізмі дозволив виключити ймовірність її деренчання. В результаті тривалих досліджень інженери також дійшли висновку, що установка балансирних валів на підшипники ковзання дозволить додатково зменшити шум і вібрацію, а також масу конструкції - порівняно з тим, якби в ній використовувалися роликові підшипники кочення.

 

Змінилася і конструкція масляного піддону. Тепер він складовою: до зовнішньої сталевої частини кріпиться вставка з алюмінію, відлита під тиском. Для оптимізації форми внутрішніх і зовнішніх ребер жорсткості і додаткового зменшення шуму і вібрації також потрібно було провести спеціальні дослідження.

 

Крім того, при розробці двигуна був оптимізований алгоритм вприскування палива, а ребра жорсткості литого чавунного блоку циліндрів проектувалися з урахуванням акустичних параметрів. Особливу увагу приділено збалансованості турбонагнетателя, а також оптимізації зачеплення зубчастого ременя і точок кріплення його кожуха.

 

Завдяки всім впровадженим технічним рішенням новий двигун став тихіше свого попередника в усіх режимах руху автомобіля. На холостому ходу зниження рівня шуму склало 5 дБ.

 

Турбота про довкілля: селективний нейтралізатор відпрацьованих газів (SCR)

 

Завдяки селективному нейтралізатору BlueInjection новий дизель 2.0 CDTI за екологічними показниками не поступається бензиновим двигунам Opel і відповідає нормам Євро 6.

 

BlueInjection - технологія очистки відпрацьованих газів від окислів азоту (NOx). Після проходження відпрацьованими газами фільтру сажі і перед попаданням в нейтралізатор в них подається невелика кількість рідини AdBlue®. Розчин моментально перетворюється на аміак (NH3), що поглинається нейтралізатором. Оксиди азоту (NOx), що містяться у відпрацьованих газах, вступають в реакцію з аміаком і перетворюються в нешкідливий азот і водяна пара.

 

Рідину AdBlue можна придбати на багатьох АЗС або в дилерських центрах Opel. Вона заливається в спеціальний бачок через отвір, розташований поруч з заливною горловиною паливного бака.

УкрАВТО у Вашому місті