Новини
18.11.2015

Новий Opel Astra із «Золотим кермом»

Opel Astra K із золотим кермом
  • Найбільш помітна: нова Astra перемогла конкурентів у боротьбі за корону у компактному класі;
  • Згідно з традиціями: Astra виграла шістнадцяте «Золоте кермо» для Opel з 1976 року;
  • Найважливіша подія: Голова Правління Opel Group Нойман (Neumann) і директор з маркетингу Мюллер (Müller) відвідали церемонію в Берліні.

 Рюссельсхайм/Берлін. І переможцем стає: The Opel Astra. Нова зірка компактного класу Opel днями отримала Оскар в автомобільній промисловості - нагороду «Золоте кермо» у компактному класі. Astra потрапивши до дилерів лише в середині жовтня і тепер роздобувши цю важливу нагороду стає в один ряд з іншими знаменитими представниками родини Opel. Голава Правління Opel Group Карл-Томас Нойман і директор з маркетингу Тіна Мюллер відвідали церемонію в Axel-Springer-Haus, щоб Нойман прийняв нагороду від імені Opel. "Золоте кермо" як нагорода, заснована і вручається спільно виданнями «Auto Bild» і «Bild am Sonntag». Журі, яке складається з читачів, експертів і знаменитостей, таких як легенда гонок Вальтер Рерль (Walter Röhrl), збирають кращих новачків року і оцінюють їх після тривалих тест-драйвів.

"Найважливіша нагорода для кращого Opel, який коли-небудь ми створювали! І найважливіший автомобіль в нашому портфоліо. Ми в Opel можемо пишатися цим «Золотим кермом». Це доводить, що всі наші зусилля були не марними. Нова Astra уособлює собою легкість конструкції, високу ефективність двигунів, поліпшену ергономіку і використання простору, опції властиві автомобілям сегмента лакшері, разом із встановленням стандартів комунікативності і зразковою якістю," сказав Нойман, приймаючи нагороду на церемонії нагородження.

Opel Astra K на сцені

Директор з маркетингу Opel Тіна Мюллер додала: "Наша нова Astra амбітна у всіх сенсах, як видно з відео квантового стрибка. Ми вже отримали понад 40 000 замовлень на нову Astra. І тепер ми виграли цей особливий приз. Ми всі можемо бути в захваті від цього. Opel з Astra знову став нашою дороговказною зіркою! "

Перемога нового Opel Astra та отримання такої бажаної нагороди в 2015 році це продовження успішних традицій для автовиробника з Руссельсхайму у цьому конкурсі, які почалися з Opel Senator A в 1978, а протягом п'яти десятиліть Opel виграв в цілому 16 таких титулів.

Opel Astra K із олотим кермом

1978 - Opel Senator A: перше «Золоте кермо»

У 1978, бренд з Блискавкою виграв перше «Золоте кермо» з Opel Senator. Презентована на автосалоні у Франкфурті в 1977, модель Senator прийняла естафету успіху від легендарних моделей Kapitän, Admiral і Diplomat і залишалася флагманом до 1993 року. Модель в 1978 була доступна з одним з трьох двигунів на вибір - об'ємом 2.8 літра потужністю 140 к.с., об'ємом 3.0 літра потужністю 150 к.с. і топовим 3-ех літровим потужністю 180 к.с ..

1979 - Opel Kadett D: дивуюче просторий переможець

Роком пізніше Opel знову опинився на верхівці п'єдесталу. Модель 1979 Kadett D була найпершим автомобілем компактного класу від Opel з переднім приводом і принесла компанії друге «Золоте кермо». Завдяки поперечно розміщеному двигуну і відсутності гнучкого приводного валу автомобіль пропонував пасажирам багато простору замість компактних розмірів. У добавок, Kadett вразив представленням нових двигунів з верхнім розподільчим валом. Чотирициліндровий 1.3 літровий двигун OHC пропонував два варіанти потужності, 60 або 75 к.с. У компанію до просторого універсалу з можливістю завантажити багаж об'ємом до 1425 літрів, Opel запропонував дві різні версії фастбека. У січні 1983 з'явився спортивний Kadett GTE, що розвивав максимальну швидкість 187 км / год і був обладнаний чотирициліндровим двигуном об'ємом 1.8 літра, потужністю 115 к.с.

1981 - Opel Ascona C: хорошого повинно бути багато

У 1981 настала черга Opel Ascona порадувати автовиробника з Руссельсхайму. Це був перший автомобіль Opel середнього класу в переднім приводом, доступний в кузові нотчбек і універсал. Ascona C був доступний з бензиновими двигунами об'ємом від 1.3 до 1.6 літра і 1.6-літровим дизелем.

1982 - Opel Corsa A: маленький автомобіль, сильні враження

Всього 12 місяців потому, в 1982, абсолютно нова модель Opel впевнено завоювала нагороду «Золоте кермо» - Corsa A. Перший субкомпактний автомобіль Opel з пропорціями однооб'ємника і довжиною всього в 3.62 метра. Вона мала об'ємні, розширені колісні арки, як у ралійного автомобіля, і винятковий коефіцієнт лобового опору в 0.36, який був, можливо, рекордним, для цього класу. Corsa A була розроблена, щоб привернути увагу «господаря в будинку». Особливою була модель Corsa GSi з двигуном потужністю 98 к.с. Дводверний хетчбек і нотчбек розширили лінійку моделі в 1985, в добавок до п'ятидверного кузовом. Corsa A була названа бестселером з 3.1 мільйоном випущених автомобілів.

1984 - Opel Kadett E: ще один переможець компактного класу

Через 5 років після отримання вперше нагороди «Золоте кермо» Kadett знову зайняв поул зі своїм новим поколінням, запущеним в 1984. Другий передньопривідний Kadett, який вироблявся з 1984 по 1991, був абсолютним переможцем, отримавши в тому ж році нагороду «Автомобіль року». Більше того, Kadett став чемпіоном і з аеродинаміки. Спортивна модифікація GSi з коефіцієнтом опору 0.30 вразила експертів, і навіть звичайний седан досяг сенсаційного значення в 0.32. Загалом було продано 3 779 289 примірників чемпіона з аеродинаміки.

1987 - Opel Senator B: відповідай встановленій планці

Opel Senator B також зміг повторити успіх свого попередника. Побудований на основі задньопривідного Opel Omega, новий флагман в основному йшов з 3-ох літровим двигуном на 6 циліндрів встановленими в ряд потужністю 156 к.с. Ти міг покласти монету на його край в моторному відсіку, і вона не падала в процесі роботи двигуна. Пізніше, була представлена 4-ох клапанна версія 6-ти циліндрового двигуна з Dual-Ram, системою зі змінюваним впуском і потужністю 204 к.с.

1990 - Opel Calibra: сяючий атлет

Справжній чемпіон виграє «Золоте кермо» в 1990: вражаюче купе з рекордним коефіцієнтом лобового опору в 0.26! Calibra була доступна з потужними двигунами потужністю від 115 к.с. до 204 к.с. Opel Calibra Turbo з повним приводом і розгоном до 100 кілометрів за 6.8 секунд була вишенькою на торті. У автоспорті Calibra V6 стала королевою серед турінгових автомобілів в чемпіонаті ITC в1996.

1994 - Opel Omega B: великий автомобіль бере золото

Друге видання Omega справило особливе враження на журі. Динамічний дизайн, значна кількість простору і новий двигун V6 з литими головками циліндрів і потужність до 210 к.с. припали до смаку експертам. Нова система подушок безпеки гарантувала високий рівень безпеки для всіх в салоні. Версія універсал завдяки практично безкінечному обсягу для багажу робила цей автомобіль ідеальним для сімей і мандрівників, у той час як версія нотчбек виступала в ролі представницького седана.

1995 - Opel Vectra B: дзеркало, дзеркало, на двері

Особливістю, яка привернула увагу найбільше в Opel Vectra стали дзеркала заднього виду аеродинамічної форми, які створювали єдиний образ з передньою частиною автомобіля. Проти це особливості не змогло встояти журі конкурсу «Золоте кермо». Vectra також перемогла завдяки своїм новим і економічним бензиновим двигунам об'ємом від 1.6 до 2.6 літрів потужністю від 75 до 170 к.с. Також, дизельні двигуни з безпосереднім уприскуванням об'ємом від 1.7 до 2.2, що забезпечували зразкову витрату, дебютували з цією моделлю.

1999 - Opel Zafira A: артист різних жанрів з сімома сидіннями

Хто винайшов це? Opel! Так, компактний вен, який може перетворюватися з повноцінного семимісного автомобіля в транспортер з вражаючим об'ємом для багажу ( понад 1700 літрів) в мить (всього за 15 секунд!) без необхідності демонтажу сидінь. Формула називалася Flex7 і вона допомогла Zafira виграти «Золоте кермо» в 1999. Завдяки оригінальній концепції, сидіння зникають в підлозі автомобіля, якщо це необхідно. «Гнучкий» організатор простору також вразив компактними розмірами і видатною драйверською динамікою.

2002 - Opel Vectra C: магістр електроніки

Третє покоління Vectra успішно захистило титул, виграний своїм попередником, знову отримавши золото. Новий середньорозмірний автомобіль увійшов в еру електроніки, підключивши свої системи через CAN (Controller Area Network) шину, замість кабелю, представивши також електрогідравлічний підсилювач керма. Потужність бензинових і дизельних двигунів варіювалася від 100 до 206 к.с., з об'ємом від 1.6 до 3.2 літра. У 2004 Opel також оснастив Vectra активною підвіскою IDS Plus з безперервним контролем амортизації (Continuous Damping Control), яка забезпечувала адаптацію амортизаторів до поточної дорожньої ситуації.

2005 - Opel Zafira B: золота дюжина

Друге покоління Zafira продовжило встановлювати стандарти, завдяки подальшому удосконаленню системи трансформації сидінь Flex7 автомобіль знову виграв «Золоте кермо». Більше того, автомобіль був визнаний найшвидшим веном на планеті, коли версія OPC пройшла коло на Нюрбургринзі за 8:54:38 хвилин. 240 потужних коней під капотом і видатна система управління допомогли досягти такого рекордного часу.

2009 - Opel Astra J: компактний дизайнерський шедевр

У 2009 Astra J, справжній дизайнерський шедевр, пішов по стопах моделей Kadett D, що дивував простором в салоні і Kadett E, що став чемпіоном з аеродинаміки, забезпечивши Opel третю нагороду «Золоте кермо» у компактному класі. Astra слідувала новій філософії дизайну Opel, згідно якої «скульптурний артистизм зустрічається з німецькою точністю». У добавок, Astra J пропонувала сучасні асистуючі системи, такі як Opel Eye або адаптивне головне світло (AFL +), яке може заглядати за кут. Адаптивна технологія FlexRide допомагала пристосуватися автомобілю до поточних дорожніх умов, а передні сидіння дозволяли насолоджуватися поїздкою завдяки сертифікації в AGR (кампанія за здорові спини).

2010 - Opel Meriva B: такий раціональний, такий компактний, такий золотий

Маленький брат Zafira вибив золото в 2012 - з Meriva B Opel підкреслив свою компетентність в сегменті венів. Жури переконані гнучкістю системи задніх сидінь FlexSpace та інноваційної системою задніх дверей, що відкриваються проти ходу. FlexDoors дозволяла легко дістатися до маленьких дітей на задньому сидінні і гарантувала високим людям зручність щоб потрапити туди. Лінійка двигунів пропонує легкість руху в той же час стримуючи витрати, завдяки даунсайзінгу і турбіні. Потужність від 75 до 103 к.с ..

2012 - Opel Zafira Tourer: лаунж на колесах

Zafira супроводжувана преміум партнером Zafira Tourer відразу ж виграла ще одне «Золоте кермо». У добавок до гнучкого, змінюваного інтер'єру, новачок вражає комфортом порівнянним із зоною лаунж, панорамним дахом та інноваціями, такими як контроль швидкості, що використовує радари, і вражаючою системою попередження про фронтальне зіткнення (Forward Collision Alert). Новий економічний дизель з видатною витривалістю на дальніх дистанціях 2.0 CDTI потужністю 165 к.с. Також, пізніше, двигун 1.6 CNG з турбіною сімейства ecoFLEX, потужністю 150 к.с. продовжив успіх моделі. З ним Zafira виграла третій раз поспіль нагороду, як найбільш дружній до навколишнього середовища вен.

2015 - Opel Astra K: квантовий стрибок

Золоте кермо І переможцем стає: нова Astra побудована на основі повністю нової легкої архітектури кузова, оснащується двигунами виключно останнього покоління і забезпечує ультрасучасну комунікацію завдяки можливості інтегрувати смартфон і залишатися завжди на зв'язку за допомогою сервісного асистента Opel OnStar. Нова Astra також продовжує традиції Opel, пропонуючи опції, раніше відомі тільки в більш дорогих сегментах компактного класу. Результатом стала перемога і нагорода «Золоте кермо 2015».

Для поціновувачів справжньої німецької якості завжди відкриті двері дилерських центрів компанії «Дженерал Авто Груп», що входить до складу Корпорації УкрАВТО, і має більш ніж 12 років досвіду співпраці з автовиробником з Руссельсхайму. Щоб ознайомитися з доступним модельним рядом та актуальними ціновими пропозиціями, запрошуємо відвідати сайти наших дилерів у Києві или у Харкові і обрати відповідну модель, сконфігуровану саме під ваші вимоги та вподобання.

УкрАВТО у Вашому місті