Новини
14.09.2015

Майбутнє компактного класу: нова Opel Astra і Opel OnStar

- Світова прем'єра нового покоління Astra;

- Бездоганний зв'язок: персональний асистент Opel OnStar;

- Інтеграція зі смартфоном: нові системи IntelliLink з Apple CarPlay і Android Auto;

- 50 років тому Opel представив черговий бестселер - Kadett B

- Мистецтво маскування: від «рибок» до «кубиків»

Рюссельсхайм: нова Opel Astra святкує світову прем'єру на міжнародному Франкфуртському автосалоні з 17 по 27 вересня. Новачок стане не чим іншим, як квантовим стрибком для компактного класу в плані економічності, комунікативності та доступності преміум-опцій, упакованих в новий атлетичний дизайн. На площі більш ніж 3300 квадратних метрів навколо нового покоління успішної моделі Opel обертатиметься Галактика Astra. Розроблена повністю з чистого аркуша, Astra ставши легше, оснащується виключно новітнім поколінням двигунів. Модель має значну кількість систем, що асистують і забезпечують безпеку, які стануть вперше доступні в цьому класі, такі як інноваційна система матричного світла IntelliLux LED®, яка не сліпить водіїв. Також Astra стане першою новою моделлю Opel, в якій буде представлена система Opel OnStar. Персональний асистент забезпечує кращу якість підключення в будь-який час доби і робить водіння більш спокійним. У добавок, наступне покоління інформаційно-розважальної системи IntelliLink дебютує на двох нових пристроях, забезпечуючи бездоганну інтеграцію смартфонів Apple CarPlay і Android Auto.

«Astra веде Opel в нову еру. Два роки тому у Франкфурті, ми презентували фантастичний концепт Monza, який поєднує ефективність і всебічну, єдину в своєму роді, комунікацію. Тепер ми презентуємо наше абсолютно нове покоління Astra, в якому реалізовано багато особливостей, що задаватимуть тренд. Нова Astra більш ефективна, ще легша і ще більш комфортна ніж будь-коли. Разом з Opel OnStar і наступним поколінням IntelliLink, компактний клас піднімається на новий рівень в плані комунікацій та інтеграції смартфонів з автомобілем. Запрошуємо відвідати нас на автосалоні і відкрити захоплюючу Галактику Astra Galaxy з нами", сказав Голова Правління Opel Group Dr. Karl-Thomas Neumann.

Але не тільки нова Astra буде доступна для гостей стенду. Відвідувачі також зможуть познайомитися ближче з майже трьома десятками демонстраційних автомобілів, представлених на стенді Opel. Для тих, хто захоче дізнатися більше про Opel і різні напрямки бізнесу, експерти, що відповідають за продукт, професійні тренери, клієнтський інформаційний центр, Opel Bank і багато інших департаментів зможуть надати вичерпну інформацію. Також Opel приготував спеціальний захід для всіх гостей стенду: багато відомих гостей з німецької футбольної Бундесліги, які будуть присутні на стенді. Це безперечно варто того, щоб відвідати Галактику Astra Galaxy на франкфуртському автосалоні більш ніж один раз.

 

Квантовий скачок в компактному класі: Нова Opel Astra

Легше, більш економічний і динамічний, водночас пропонує високий комфорт - ключовою моделлю для одинадцятого покоління компактного класу Opel був фантастичний концепт Concept, презентований в 2013 у Франкфурті лоні. У ньому відбивається економічність і ефективність в кожному компоненті. Нова Astra послідовно реалізує це бачення: залежно від моделі та рівня комплектації, вона майже на 200 кілограм легше, ніж попередниця, в основному завдяки повністю новій архітектурі автомобіля. Результат цього зменшення ваги - поліпшена динаміка і комфорт в управлінні.

 

Лінійка двигунів Astra також відіграє важливу роль у посиленні драйверських відчуттів: кожна нова Astra пропонує повністю новий набір силових агрегатів потужністю від 70 kW / 95 к.с. до 147 kW / 200 л.с .. Бензинові і дизельні двигуни з об'ємом до 1.6 літра поєднують найвищу економічність і ефективність з відмінною реакцією, плавність ходу і низький рівень шуму. Абсолютно новий двигун з безпосереднім впорскуванням і турбонаддувом об'ємом 1.4 літра сімейства ECOTEC також відсвяткує свій дебют на новій Astra. Чотирициліндровий, полегшений завдяки алюмінієвому корпусу, агрегат видає 92 kW / 125 к.с. або 110 kW / 150 к.с. і до 245 Nm крутного моменту. Залежно від варіанту потужності, витрата в змішаному режимі знижується до 4.9 літрів на 100 кілометрів. Трициліндровий двигун з безпосереднім впорскуванням і турбонаддувом об'ємом 1 літр сімейства ECOTEC потужністю 77 kW / 105 к.с. найбільш економічний бензиновий двигун в лінійці, з витратою 4.2 літра на 100 км. Крім цього - всі версії 1.6 CDTI "дизеля, що шепоче" потужністю 70 kW / 95 к.с., 81 kW / 110 к.с. і 100 kW / 136 к.с. і механічна трансмісія на 6 ступенів з витратою палива 3.4 літра на 100 кілометрів.

 

Стиль нової Astra також випромінює чисту ефективність і економічність. Еволюція дизайну Opel, в філософії «скульптурного артистизму та німецької точності» гарантує новій Astra ще більшу легкість і динамічність. Спереду розроблена нова подвійна лінія на радіаторній решітці плавно перетікає в чітко окреслені матричні фари головного світла. Найбільш помітна риса дизайну це розділена задня стійка, що створює враження плаваючою даху. З довжиною в 4.37 метрів, новачок майже на 5 сантиметрів коротше попередника, в той час як його висота була зменшена на 2.5 сантиметра до 1.48 метрів. Завдяки атлетичному і динамічному кузову, вже в стандартній версії нова Astra легко може пишатися видатним коефіцієнтом опору в 0.285.

 

Менше зовні, просторіше всередині: інженери Opel відмінно впоралися із завданням. Пасажири на задніх сидіннях отримають додаткові 35 міліметрів для ніг, в порівнянні з попередньою моделлю. Салон також використаний максимально ефективно: кількість рукояток і кнопок було зменшено до мінімуму і майже всі інформаційно-розважальні функції перенесені на тачскрін, ергономіка залишилася на найвищому рівні в той же час простота використання поліпшена в рази. Відзначена численними нагородами інформаційно-розважальна система IntelliLink розміщена посередині центральної консолі, щоб водій бачив найкраще і мав ідеальний доступ до управління системою.

 

Нова Astra також задає напрям в комунікації автомобіля і водія, комфорту та технологій безпеки: це перша нова модель Opel, яка доступна з персональним асистентом Opel OnStar з моменту його запуску. У добавок, дві нові версії IntelliLink дебютують в Astra, роблячи можливим інтеграцію смартфона через Apple CarPlay і Android Auto. Інтелектуальне матричне світло IntelliLux LED® в новій Astra, яке автоматично забезпечує максимальну ефективність використання дальнього світла без засліплення інших водіїв ще одна абсолютна інновація в безпеці. Також є багато інноваційних асистуючих систем, що працюють на основі останнього покоління фронтальної камери Opel Eye, яка допомагає водієві: ширші можливості та більш чітке розпізнавання дорожніх знаків, асистент стежить за смугою руху з автоматичним підрулюванням і сигналом попередження про ризик фронтального зіткнення з автономним екстреним гальмуванням. Нове покоління сертифікованих преміальних ергономічних сидінь AGR пропонують додатковий комфорт завдяки унікальним регулюванням бічної підтримки, масажу, функції пам'яті та вентиляції.

 

Нова висота для комфортної їзди і бездоганною комунікації: Opel OnStar

З початком ери нової Astra, Opel також вступає в нову епоху автомобільної комунікації. Перші автомобілі з Opel OnStar виїхали на дороги кілька днів тому. Персональний сервісний і комунікаційний асистент робить водіння насамперед більш комфортним. Тепер інноваційна система поступово з'являється в лінійці пасажирських автомобілів бренду. Вона буде вперше запущена на 13 європейських ринках, а на інших з'явиться пізніше. Клієнти зможуть використовувати всі доступні служби, надані Opel OnStar включаючи автоматичне оповіщення про аварії, цілодобову служба екстрених дзвінків, дорожній асистент, асистент на випадок крадіжки автомобіля і високошвидкісний 4G LTE з точкою доступу Wi-Fi - безкоштовний для перших 12 місяців з моменту реєстрації. З цими системами Opel знову робить преміальні технології доступними для широкого кола покупців.

 

З Opel OnStar водій може зв'язатися з асистентом всього лиш натиснувши кнопку в будь-який час 24 години на тиждень 365 днів у році. Opel OnStar розпізнає мову водія щоб допомогти і налаштувати інформаційно-розважальну систему відповідно до нього. Таким чином, покупець безпосередньо підключений до асистента OnStar, який вільно говорить мовою, що була обрана користувачем. І навіть тоді, коли власник не поруч зі своїм автомобілем, через додаток для смартфона myOpel водій може отримати дані про автомобіль, його розташування, відкрити або закрити його. Opel OnStar це виключно сервісна і екстрена служба без будь бо функцій стеження. Всього лише натиснувши кнопку приватності можна приховати поточне положення автомобіля. Знову видимим автомобіль зробиться автоматично лише у випадку спрацювання подушок безпеки, тому що порятунок життів є пріоритетом.

 

Інновації 50 років тому: прем'єра бестселера Kadett B

Втілювати мрії в реальність і робити доступними інноваційні технології для широкого кола клієнтів - і те й інше для Opel стало традицією. Рівно 50 років тому - за півстоліття до прем'єри найефективнішою Astra - Opel став причиною сенсації у Франкфурті з моделлю, яка задавала тренд. В рамках салону в 1965, автовиробник презентував пращура сьогоднішньої Astra, модель Kadett B. Наступник першої післявоєнної моделі Kadett був доступний в трьох кузовах з моменту запуску продажів: дво або чотиридверний седан, універсал CarAvan і шикарне купе. Модель стала гучним успіхом. У наступні роки, в загальній складності 2 600 000 автомобілів вийшло з конвеєра, а ралійна версія Kadett стала звичним переможцем в автоспорті.

 

Автомобілі та багато іншого: це все Opel

Зрозуміло, що нова модель Opel компактного класу це центр Галактики Astra на автосалоні. Але відвідувачі зможуть дізнатися набагато більше про автовиробника з Рюссельсхайма на стенді. Цього року Opel відзначає 150 років професійного навчання - хто б не захотів дізнатися більше про роботу або кар'єрні можливості Opel можуть задати питання фахівцям департаменту на стенді в зоні «робота і кар'єра». На додаток до цього, партнери по стенду навколо Галактики Astra Galaxy - Opel-Bank, Opel-Прокат і Opel-Страхування. Всі потенційні приватні особи, що беруть автомобілі на прокат, зможуть дізнатися більше про інноваційну каршерінгову модель Opel - CarUnity. Для всіх, хто побажає одержати сувенір від Opel, на стенді буде працювати магазин Opel, який запропонує великий набір товарів від моделей до футболок.

 

Експерти приділили спеціальне увагу захисту новітнього дизайну передньої і задньої частин автомобіля від цікавих очей. Якби експерт з маскування Андреас Кубіс (Andreas Kubis) робив так, як хотів, то нова Astra була б прихована повністю. Однак, прототип Astra міг бути замаскований лише трохи, так, щоб інженери і тест-пілоти могли отримати реалістичні результати для подальшого виробництва серійного автомобіля. І очевидно, інспектору з безпеки від TÜV потрібно було розкрити закамуфльований автомобіль, перед тим як йому дозволять виїзд на дороги загального користування. Що зробило певні речі легше для Кубіса, фари, наприклад. «Сигнали поворотів повинні бути видно збоку», пояснює Кубіс. Тим не менш, чіткий контур вогнів залишався прихованим, оскільки він є одним з факторів, що дозволяють дізнатися що перед Вами саме Opel.»

 

Кубіс, сертифікований технічний менеджер, успішно залишається на крок попереду фотошпигунів з 2012 року. 3D ефекти формату 'Cube', вже вводили в оману надмірно цікаві погляди, коли нова Corsa була в стадії розробки. Ці ефекти тільки позначали контури нової Astra, роблячи їх розмитими, не даючи їх розглядати спостерігачам. Від 60 до 70 листів фольги було потрібно для повного маскування такого автомобіля компактного класу як нова Opel Astra. Це міцне покриття стійке до температури і ультрафіолету, тому коливання температури від мінус 40 градусів до плюс 80 градусів Цельсія не проблема. Зрештою, тест-пілоти в Арьєплоге (Arjeplog) в північній Швеції повинні були покластися на камуфляж в самих несприятливих погодних умовах.

 

Вперше за весь час експерти використовували додаткове маскувальне покриття для органів управління, центральної консолі та інформаційно-розважальної системи в прототипі нової Astra. "Матеріал добре відомий по ноутбукам і мобільним телефонам. Це не дозволяє роздивитись екран при погляді з боку," пояснює Кубіс. Пластикові корпуси і відбивачі симулювали форму інструментів, таким чином покриття перешкоджало зйомці навіть за допомогою об'єктивів з найпотужнішим збільшенням.

 

Від «рибок» до «кубиків» - четверте покоління маскувального покриття

'Кубикі' це вже четверте покоління камуфляжного малюнка, використовуваного Opel. "Озираючись назад легко побачити, що колеги адаптувалися до існуючих трендів проектування автомобілів так, щоб філософія маскування їм відповідала," говорить Кубіс. Спочатку мова йшла лише про приховування чітких граней і маскування головних фар жовтими та червоними плівками. Але вимоги до маскування виросли відповідно з поліпшенням технологій застосовуваних у фотокамерах. Наприкінці восьмидесятих маскування досягло нового рівня, коли маскувалася також передня і задня частини автомобіля. «Навіть вікна були частково приховані, щоб приховати контури віконних ліній», сказав Кубіс. Перша маскувальна плівка Opel з елементами у формі рибок, що отримала відповідну назву була використана на Corsa C в 1999. Команді з трьох осіб було потрібно кілька днів, щоб замаскувати задню частину автомобіля. Поступово, експерти щодо маскування стали використовувати плівку з пластиковими і об'ємними компонентами, повністю приховавши автомобіль. Візерунок 'Flimmies' використовувався разом з іншими на Astra в 2009, коли потрібно було витратити на маскування 2 дня на один автомобіль. Але, кожен елемент повинен був клеїтися окремо і таким же чином знятий пізніше. Технологія панельного друку, використана в третьому поколінні візерунка, що отримав назву 'Wirries', і була застосована з 2011 до 2013, дозволяла експертам заощадити день роботи. Плівка могла бути розміщена цілісним масивом і знята, при необхідності.

 

Правила тест-пілотів: маскування частину роботи

Opel маскує інтер'єр своїх нових автомобілів з 2008 і зрозуміло в цьому напрямку також велася робота. У минулому, чохли зі штучної шкіри вручну клеїлися на панель інструментів і приладову дошку. Зараз експерти покладаються на матеріали, які набагато легше, і використовуються в тканинах, з яких виробляють туристичне спорядження, які дозволяють приховувати окремо деякі компоненти. Повітроводи, ручне гальмо та інші важливі інструменти такі як кнопка аварійної зупинки, повинні залишатися відкритими, коли автомобіль рухається по дорозі. При цьому, використовуються і спеціальні ламіновані відбитки на задньому і бічних стеклах, що в той же час дозволяє водієві бачити, що відбувається зовні. Тест-пілоти і інженери слідують простому правилу, особливо, коли автомобіль припаркований: накривають інструменти і захищають інтер'єр від цікавих очей.

 

Маскування це добре, але хитрість ногда краще

Якщо дивитися на дику природу, стає ясно, що маскування добре, але хитрість може бути навіть кращою. Новий ADAM S з колесами, що притягували погляди, спойлером, що виступає,  став серйозним випробуванням для Кубіса і його команди. "Ми не хотіли, щоб перший прототип став дуже помітний. Ось чому ми не маскували ADAM S. Замість цього, ми йому надали вигляду тренувальної машини," сказав Кубіс. Напис - 'Навчання водіїв' і декілька спортивних чорних і жовтих смужок обдурили папараці і вони втратили інтерес. Бій було виграно, як мінімум до наступного разу.

Це далеко не все, чим зможе в самий найближчий час здивувати автовиробник з Рюссельсхайма в рамках Міжнародного Франкфуртського Автосалону, який відкриє свої двері 15 вересня 2015. Якщо Ви хочете бути в курсі всіх останніх новин про моделі Opel і першими дізнаватися про новинки, стежте за нашим сайтом в мережі: http://catalog.ukravto.ua/cars/tm-Opel . Якщо ж Ви тільки вибираєте модель Opel, то дилерські центри компанії «Дженерал Авто Груп», що входить складу Корпорації УкрАВТО чекають Вас. Детальна інформація про дилерських центрах, мережі сервісних станцій і доступних автомобілів так само міститься на сайті www.ukravto.ua

УкрАВТО у Вашому місті