Новини
25.05.2016

CAMARO ZL1 З НОВОЮ ТРАНСМІСІЄЮ: БЛИСКАВИЧНІ ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ!

ДЕТРОЙТ. З більш швидкими перемиканнями вгору ніж у трансмісії з двома зчепленнями і більш високим в загальному передавальним числом для оптимізації продуктивності і економічності, абсолютно нова 10-ти ступінчаста автоматична трансмісія Hydra-Matic задає нові стандарти в продуктивності Camaro ZL1 2017 модельного року і піднімає планку на нову висоту для цього сегмента.

Очікується, що модель L1 стане першим автомобілем з великими обсягами виробництва, який буде пропонувати 10-ти ступінчастий "автомат". Він базується на основі напрацювань сімейства восьмишвидкісних трансмісій Hydra-Matic, які пропонувалися для моделей Camaro шостого покоління, забезпечуючи більш високий рівень потужності, досконалості і економічності.

0

"Це ні на що не схоже і ні з чим порівняти, ті відчуття, які пропонує нова 10-ти ступінчаста автоматична трансмісія, встановлена ​​на Camaro ZL1," сказав Аарон Лінк (Aaron Link), провідний інженер по розробці ZL1. "Вона забезпечує майже миттєві, блискавичні перемикання, що змінить Ваше уявлення про те, що автоматична трансмісія може запропонувати високопродуктивному автомобілю - і не важливо в якій дорожній обстановці - на вулицях міста, на 402 метрах або ж на шосейних заміських трасах."

Покращена в цілому продуктивність і економічність, в першу чергу забезпечується більш високим передавальним числом в 7.39, яке ще більше підвищує видатну продуктивність першої передачі з агресивним передавальним числом в 4.70. Зменшені кроки між передачами також допомагають двигуну підтримувати оптимальну швидкість для максимальної потужності майже на всіх швидкостях, особливо на виході з повороту на треку.

"Передавальні числа настільки щільні, що трансмісія завжди на правильній передачі, а двигун на найоптимальніших оборотах від поворотів до прямих," сказав Лінк. "І потужність від наддувного двигуна LT4, навантаження, яке Ви відчуваєте в своїх сидіннях, коли прискорюєтеся при виході з повороту, завжди на Вашому обличчі викликатиме посмішку."

Тести Chevrolet показали, що ZL1 з 10-ти швидкісною трансмісією швидше перемикає передачі ніж трансмісія Porsche PDK з двома зчепленнями. Насправді, перемикання з 1 на 2-у передачу швидше на 36% ніж PDK, в тому час як переходи з 2-ї на 3-ю і з 3-ї на 4-у на 27 і 26% швидше, відповідно.

0

"Ви торкаєтеся педалі, і передача змінюється миттєво," сказав Лінк. "Перемикання відбуваються настільки швидко і без затримок, що це сприймається як продовження Ваших рефлексів. Це ще більш захоплюючий досвід для водія, який дійсно допомагає зміцнити впевненість і покращувати результати на треку. "

Були проведені сотні годин в процесі інтеграції характеристик 10-ти ступінчастої трансмісії і унікальних даних наддувного двигуна LT4 об'ємом 6.2L в моделі Camaro ZL1, потужність якого оцінюється в 640 л.с ..

До того ж, 10-ти ступінчаста трансмісія має в числовому співвідношенні менше передавальне число, ніж Camaro з 8-ми швидкісним "автоматом", що дозволяє двигуну рухатися по шосе з меншою швидкістю, забезпечуючи навіть кращу економічність.

Не менш важливими, в розробці трансмісії, стали її компоновка і зовнішні розміри. Оригінальні рішення, які були покликані вмістити інше зчеплення в порівнянні з восьмишвидкісною коробкою, дозволили 10-ти ступінчастій трансмісії стати приблизно того ж розміру що і восьмишвидкісна трансмісія Camaro. Нова трансмісія використовує 4 простих набори передач і шість зчеплень: два гальмівних зчеплення і чотири обертових. Це всього на одне зчеплення більше ніж в восьмишвидкісною коробці, незважаючи на наявність ще двох передач.

Також це найостанніша трансмісія з абсолютно новою, запатентованої електронною системою контролю і калібрування продуктивності. Калібрування є унікальним для орієнтованої на драйверський досвід від високої продуктивності моделі ZL1, в той час як додаткові системи зроблять калібрування відповідно до діапазонів продуктивності.

Варто звернути увагу і на інші особливості нової коробки передач. Наприклад, нова трансмісійна рідина ультранизької в'язкості зменшує тертя у всіх температурних діапазонах для кращої економічності. Внутрішній тепловий байпас дозволяє трансмісії прогріватися швидше, з виходом на оптимальну робочу температуру, що також позитивно впливає на економічність. Крім цього, коробка оснащена конвертором оборотів вдосконаленої конструкції, що також робить свій внесок в економічність.

На закінчення варто відзначити, що десятіступенчатий «автомат» буде створюватися із застовсуванням абсолютно нової систеи виробництва на потужностях заводу силових установок Джіем в Ромулус (Мічиган).

Щоб завжди бути в курсі останніх новин від бренду Chevrolet gріглашаем Вас відвідати сайт офіційного дистриб'ютора бренду Chevrolet. Якщо ж вибір зроблено, запрошуємо до найближчого дилерського центру Chevrolet компанії «Дженерал Авто Груп», що входить до складу Корпорації УкрАВТО, в Вашому регіоні, щоб познайомитися з новинками, нещодавно презентованих в Україні Chevrolet Cruze і Chevrolet Captiva.

 

УкрАВТО у Вашому місті