Новини
14.06.2016

Kia наближує фанів до ЄВРО-2016 за допомогою турніру з міні-футболу та нової кампанії в соціальних мережах

В 2016 році Kia знову проводить популярний чемпіонат з міні-футболу серед аматорів “Шлях чемпіонів” (“Champ into the Arena”). Починаючи з квітня в турнірі взяли участь близько 1 600 команд з 16 країн. Загальна кількість учасників перевищила 9 600 гравців (від кожної команди на полі одночасно грають по 5 футболістів). До Франції з'їхалися 16 найсильніших колективів (по одному від кожної країни), які й виборюватимуть право взяти участь у фінальному матчі, що відбудеться 1 липня 2016 року.

0

Бренд Kia також запустив нову кампанію в соціальних медіа “Неси свою мрію” (“Carry your Dream”), яка охопила понад 100 мільйонів жителів планети. Kia Motors заохотила дітей віком 10-14 років з усього світу розміщувати фото та відео, що найкраще демонструють їх любов до футболу. Серед надісланих робіт компанія обрала 51 переможця з 15 країн, які стануть учасниками офіційної церемонії винесення футбольного м'яча (“Official Match Ball Carriers”) перед кожним матчем ЄВРО-2016. Завдяки ексклюзивним правам Kia як спонсора Чемпіонату, переможці конкурсу виводитимуть на поле провідні футбольні збірні Європи та передаватимуть м'яч головному арбітру матчу для старту гри.

0

Кампанія ”Неси свою мрію” створена навколо історії футболіста словацької ліги Крістіана Хірки (Kristian Hirka), який був офіційним носієм м'яча матчу Чемпіонату Європи з футболу ЄВРО-2008 в Австрії та Швейцарії, де бренд Kia також виступав у якості спонсора турніру. Враження 13-річного хлопця від участі в офіційній церемонії винесення футбольного м'яча перед десятками тисяч вболівальників виявилися настільки сильними, що Крістіан вирішив стати професійним футболістом — цю мрію він втілив в життя через вісім років. Дізнатися більше про зворушливу історію Крістіана можна за наступним посиланням: https://goo.gl/4fNNNb

“Протягом усього періоду нашої співпраці з УЄФА ми провели цілу низку заходів, щоб заохотити молодь різного віку, національностей та соціальних груп долучитися до найкращого футбольного свята Європи. І нам надзвичайно приємно бачити такий глибокий інтерес до футболу від величезної кількості людей, - зазначив Йонг-Вон (БрайанЧо, віце-президент з міжнародного маркетингу Kia. - Наші ініціативи, такі як “Шлях чемпіонів” та “Неси свою мрію”, дозволяють фанатам відчути хвилювання та пристрасті турніру на власному досвіді і підкреслюють цінності бренду Kia як виробника комфортних та якісних автомобілів для усіх, хто молодий душею.”

0

В рамках офіційного спонсорства турніру компанія Kia Motors також надала парк з 447 нових автомобілів для перевезення протягом ЄВРО-2016 національних футбольних збірних, суддів, офіційних осіб, делегатів та VIP-персон. Окрім офіційного парку, компанія також створила “Команду технічної підтримки Kia”, що надаватиме цілодобовий сервіс задля гарантування безпеки та зручності водіїв і пасажирів усіх офіційних автомобілів турніру.

Нагадаємо, що на підтримку глобальної футбольної ініціативи Kia Motors Corporation компанія «ФАЛЬКОН-АВТО» провела захід «Разом з Kia на Євро 2016», переможці якого відправилися на матч-відкриття Чемпіонату Європи з футболу у Франції між збірними командами Франції та Румунії. З відео версією проекту «Разом з Kia на Євро 2016» можна ознайомитися за посиланням https://goo.gl/50ypwv.

 

УкрАВТО у Вашому місті