Новини
17.08.2016

СПРОСТУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ СТОСОВНО РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕНДЕРУ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ TOYOTA PRIUS

Приміром, використовуючи дані про вартість певної позиції запасних частин або ж послуг, автори не стали себе обтяжувати і знайомитись з умовами проведення тендеру. Згідно з умовами проведення тендеру був оголошений лот на обслуговування автомобільного парку у кількості більше 20 одиниць TOYOTA PRIUS в кожному регіоні, а не лот на конкретні позиції запасних частин або ж послуг, вартістю яких оперують ЗМІ. Більше того, згідно з умовами проведення тендеру, головним критерієм вибору переможця була мінімальна ціна саме комплексного обслуговування вищезгаданого парку. І якби автори дотримувались основних принципів журналістики, а не створювали штучні «сенсації», то напевно змогли б порівняти вартість комплексного обслуговування запропоновану підприємствами «Української Автомобільної Корпорації» з пропозиціями інших учасників. Але, вірогідніше за все, результати порівняльного аналізу, якщо звичайно такий аналіз проводився автором, не дали б змоги досягти «успіху» у розслідуванні, оскільки цінова пропозиція «Української Автомобільної Корпорації» на фоні інших учасників свідчить про справедливість перемоги в тендері.

Щоб не бути голослівними, достатньо проаналізувати доступну для всіх інформацію: ПАТ «Івано-Франківськ-Авто» приймало участь у відкритих торгах по лоту на комплексне обслуговування разом з двома іншими учасниками, а саме з ТОВ "Класік-АВТО" з ціновою пропозицією 346 945,00 грн та ФОП  Тучак В.Д. - 349 045,00 грн.. Переможцем відкритих торгів виявилось ПАТ «Івано-Франківськ-Авто» з сумою 288 000,00грн, що на 58945,0 грн. менше ніж початкова вартість лоту ТОВ «Класік-Авто».

Більше того, автор в своєму «викритті» намагається проводити порівняльний аналіз цін окремих позиції запасних частин, запропонованих підприємствами «Української Автомобільної Корпорації» та іншими учасниками тендеру. При цьому, навмисно чи ненавмисно, «забуваючи» проаналізувати інформацію про виробників запасних частин. Само собою зрозуміло, що тільки порівнюючи одну ту й саму запасну частину одного й того ж виробника але у різних гравців ринку можна зробити коректні висновки. Зауважимо, що «Українська Автомобільна Корпорація» використовує тільки легально ввезені, сертифіковані та офіційно розмитнені запасні частини, які об‘єктивно мають вищу роздрібну ціну ніж «неоригінальні» запасні частини, або продукція, ввезена без сплати податків та зборів до Бюджету країни. Тому нічого дивного, що автор «розслідування» знайшов деякі позиції запасних частин, які виявились дешевшими, не проаналізувавши походження та особливо якість більш доступних за ціною запасних частин.

Підсумовуючи хотілось би наголосити, що підприємства «Української Автомобільної Корпорації» являються платниками податку на додану вартість та податку на прибуток, виплачують офіційну заробітну плату і не мають заборгованостей перед бюджетами усіх рівнів, що свідчить про чистоту ділової репутації, а будь-які спроби нанести шкоду іміджу шляхом таких «розслідувань» носять декларативний характер.

УкрАВТО у Вашому місті