Новини
20.06.2011

Тест-драйв оновлених автомобілів Chery клубом автомобільних журналістів.

Щоб оцінити сучасний рівень модельної лінійки Сhery, Клуб автомобільних журналістів України разом з офіційним імпортером Сhery в Україні, компанією Сі Ей Автомотів, організували для автомобільних журналістів тест-драйв оновлених моделей  - Сhery Tiggo  з новим двигуном об’ємом 1,8 літри та потужністю 132 кінські сили, Сhery Кімо з новою, автоматичною трансмісією, абсолютно новий міський кросовер Сhery  Beat та   бестселер марки в Україні - оновлений М11 у кузовах седан та хетчбек. Маршрут тест-драйву був побудований так, щоб можна було випробувати автомобілі як на легкому бездоріжжі, так і в щільному міському трафіку, і звичайно відчути швидкість на трасі!



 

«Кожен з автомобілів, представлених на розсуд учасників події, має свою родзинку, що  може забезпечити йому певні переваги на ринку. Особливо хотів би  звернути увагу на автомобілі Tiggo , новий двигун якого , суттєво покращив динаміку моделі та дозволив   збільшити максимальну швидкість до 175 кілометрів на годину.   Цей автомобіль припаде до душі водіям, які віддають перевагу динамічному руху.

Я думаю, що до кінця року ми зможемо представити нашим шанувальникам , як мінімум три нові моделі автомобілів Сhery. Точніше, оновлені версії автомобілів  Amulet,E Lara  та Tiggo ",- розповів  Владислав Голембієвський, генеральний директор СА Automotive.

 Оснащений роботизованою трансмісією Сhery Кімо, додасть комфорту своєму власнику чи власниці у мегаполісі.

«Сhery Кімо з автоматом - це був своєрідний сюрприз сьогоднішнього тест-драйву. Автомобіль сподобався тим, що  добре відпрацьовує в  автоматичному режимі, але іноді йому не вистачає динаміки,  більш бадьорого розгону. Втім, для цих цілей є ручний режим управління КПП.  Я думаю, що на нашому ринку він обов’язково знайде своїх покупців. 
До речі, зауважу цікаву функцію
: в цій коробці передач є вибір так званого еко-режиму, в якому споживання палива буде дещо нижчим, що теж важливо на сьогоднішній день»,- зазначив  Владислав Матяш, автомобільний журналіст.

Сhery Beat з кліренсом у 18.5 см.та короткими звісами  дозволить впевнено  долати бордюри та інші геометричні перешкоди. До того ж його багажник об’ємом у тисячу літрів стане у пригоді дачникам та й взагалі усім, хто любить час від часу  виїжджати на природу

 

«Так, для Beat двигуна 1,3 - цілком достатньо. Якраз йому не потрібно більше, він їде на тій швидкості, яка закладена конструкторами  для того, щоб їхати безпечно.
Я думаю, що  цей автомобіль для активних людей, для молоді, в якої немає    достатньо коштів, щоб купити досить дорогий позашляховик. А це кросовер, на якому легко паркуватися в місті, він невеликих розмірів,  також можна сміливо штурмувати бордюри, можна виїхати за місто, трошки проїхати по якомусь не дуже безнадійному бездоріжжю» ,- розказав про Beat  автомобільний журналіст Віктор Стельмах.

Але найвищу оцінку у учасників експрес-тесту отримав автомобіль М-11, який має всі шанси стати одним з наймасовіших у C-класі.

 «Дуже сподобався Дизайн М11, мені здається він кращий з лінійки Сhery. 
Собі я б вибрав хетчбек через більшу універсальність, великий багажник.  Мені здається, така машина буде
дуже   зручна для використання в місті. 
Я думаю, що цей автомобіль вже  цілком «на рівні»,- прокоментував свої враження від Сhery M11 Володимир Дрьомов, головний редактор  автомобільного Інтернет порталу.

УкрАВТО у Вашому місті