Новини
18.08.2011

Chevrolet допомогає незалежним режисерам по всьому світу

Chevrolet і глобальне творче співтовариство MOFILM пропонують кінематографістам по всьому світу створювати короткометражні фільми, що відображають дух дорожніх подорожей. 30-секундний ролик за мотивами кращого фільму обіцяють показати в ході 46-го Суперкубка США з американського футболу, який буде проводитись в 2012 році.

«У будь-яких дорожніх подорожах і в будь-якій країні народжуються історії про пригоди і свободи, - сказав Джоел Еванік (Joel Ewanick), директор з глобального маркетингу компанії General Motors. - Конкурс «Route 66» дозволяє об'єднати людей, які прагнуть висловити свою всеохоплюючу пристрасть до подорожей. Ролики будуть викладені в мережі інтернет, і кращі з них покажуть в рамках телетрансляції сорок шостого Суперкубка з американського футболу в наступному лютому».

Під час проведення 45-го Суперкубка в січні рекламний ролик Chevrolet Camaro увійшов в історію як ролик з найбільшою кількістю переглядів за весь час існування телебачення. За оцінками агентства Nielsen, 119638000 людей переглянули рекламу «Дика їзда міс Евелін» (Miss Evelyn's Wild Ride) - рекламу Camaro, в якій двоє людей розповідають, якою, в їхньому уявленні, повинна бути ідеальна реклама найбільш продаваного в Америці спорткара. На сьогоднішній день даний ролик нараховує більше 1 000 000 переглядів в YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TCaCNz0Vml8

Бренд Chevrolet вніс вельми важливий внесок в історію телебачення і кінематографа - від класичного Corvette, знятого в телесеріалі 60-х років «Route 66», до останньої моделі Camaro, що грала одну з основних ролей в блокбастері «Трансформери 3: Темна сторона Місяця». У 2011 році Chevrolet відзначає своє сторіччя і продовжує творити історію, дозволяючи своїм шанувальникам поділитися з усіма власним уявленням про Chevrolet і дорожні подорожі.

Chevrolet і MOFILM співпрацювали в рамках попередніх ініціатив в США, Індії та Європі. Акція «Chevrolet Route 66» - перший глобальний досвід Chevrolet і MOFILM.

Також, в рамках Вроцлавського кінофестивалю «Нові горизонти» незалежні режисери з усього світу демонстрували свої короткометражні фільми і боролися за головний приз, наданий спільно Chevrolet і MOFILM.

Головний приз отримали Кейт Ріверс (Keith Rivers) і Калеб Бусе (Caleb Buse) з Сіетла, штат Вашингтон, США, які перемогли більше 100 інших учасників.

Chevrolet і MOFILM запросили кінематографістів представити 30-секундні ролики в двох категоріях. По-перше, вони попросили зняти сюжети про дух дорожніх подорожей легендарного маршруту «Rout 66».

Друге завдання полягало в тому, щоб створити короткометражний фільм, який закликає нас всіх не втрачати жодної можливості і кожен день підтверджувати новий слоган до сторіччя Chevrolet - «Make it happen», який в перекладі означає «Зроби крок».

Брати Олексій та Бен Тедескі з Лос-Анджелеса, Каліфорнія, США, отримали першу премію в категорії «Зроби крок» за їхній фільм «Через об'єктив» в той час як Кейт Ріверс і Калеб Бусе перемогли в категорії "Route 66". Обидві команди виграли гранти по $8000. Головний приз у загальній категорії відправився до Кейт Ріверс (Keith Rivers) і Калебу Бусе (Caleb Buse) за фільм "Шосе 101".

Журі конкурсу виступила польська теле і радіо ведуча Моніка Річардсон (Monika Richardson), керуючий директор кінофестивалю Радослав Драбік (Radosław Drabik), провідні експерти MOFILM, а також гуру реклами та PR з Chevrolet.

Проведення таких конкурсів та заходів надає незалежним режисерам шанс продемонструвати їх роботи телевізійним та кіно режисерам і продюсерам, а також можливість зустрітися з глобальними дистриб'юторськими компаніями.

Починаючи з 2009 року, Chevrolet і MOFILM співпрацювали в подібних проектах в окремих країнах - США Індії та Європі. «Route 66» ознаменував початок співпраці Chevrolet і MOFILM в глобальному масштабі.

Однак цього разу, MOFILM буде також займатися редактурою надісланих сценаріїв, щоб допомогти і надихнути кінематографістів на створення кращого фільму з будь-якого куточка світу, що передає дух відкритої дороги, радості і задоволення від керування.

Для перегляду фільму «Через об'єктив» братів Олексія і Бена Тедескі перейдіть за посиланням:http://www.youtube.com/watch?v=ZooMF2x46HY.

Для перегляду фільму "Шосе 101" Кейт Ріверс і Калеба Бусе перейдіть за посиланням:http://www.youtube.com/watch?v=zkKBg9K2gRs.

Для участі в конкурсі бажаючі повинні зареєструватися і завантажити короткі умови участі за посиланням http://www.Mofilm.com/ChevroletRoute66.

Крайній термін подання відеороліків: 12:00 1 грудня 2011 року. 

Про MOFILM 

Місія MOFILM в тому, щоб дозволити творчим людям з будь-якої точки світу і будь-якого походження проявити свій талант, творчість і стати знаменитим за допомогою MOFILM.

Про Route 66

Route 66, також відоме як Шосе Вілла Роджерса (Will Rogers Highway, в розмовній мові також відоме як «Головна вулиця Америки» або «Мати доріг») - одне з перших шосе в системі шосе США.

УкрАВТО у Вашому місті