Новини
22.09.2011

Chevrolet на Мотор Шоу у Франкфурті

• Європейський дебют нового Chevrolet Malibu відбувся у Франкфурті

• Концепт-кари - Miray і Colorado Rally демонструють неперевершену майстерність дизайнерів Chevrolet

• Оснащений 1,3-літровим турбодізілем потужністю 75 к.с., Aveo споживає 3,7 літра на 100 км шляху і є найекономічнішим седаном в Європі

• Chevrolet представляє ювілейну версію суперкара Corvette, що отримав ім'я Centennial Edition

• Відвідувачі зможуть зробити пробну поїздку на титулованому електромобілі Chevrolet Volt.

• Столітній ювілей Chevrolet

Столітній ювілей Chevrolet супроводжувався низкою прекрасних новин, подій і яскравих моментів, відповідних атмосфері цього свята. Четвертий за величиною автомобільний бренд у світі не стоїть на місці, у чому можна було переконатися, відвідавши стенд Chevrolet в 9 залі на 64-му міжнародному Мотор-шоу у Франкфурті.

«У Франкфурті-2011 Chevrolet представить реальний прогноз подальшого розвитку бренду», - сказав Уейн Бреннон (Wayne Brannon), президент і керуючий директор Chevrolet Europe. - Ми з нетерпінням чекаємо початку цього найбільшого на континенті Мотор-шоу, де відбудуться дві європейські прем'єри наших серійних автомобілів, а також будуть представлені два інноваційних концепт-кара Chevrolet ».

Malibu: новий флагман Chevrolet у Європі

Новий Malibu привнесе відчуття преміальності в європейський сегмент середньорозмірних автомобілів. З коефіцієнтом аеродинамічного опору, близьким до аналогічного показника Volt (0,28), новий флагман Chevrolet в Європі стане одним із самих обтічних в лінійці легкових автомобілів Chevrolet.

З колісною базою 2737 мм і шириною колії 1577 мм Malibu придбав атлетичний вигляд і просторий салон. Його міцна конструкція кузова з високою жорсткість дозволяє забезпечити більш точні налаштування шасі, що визначає характеристики керованості Malibu і рівень комфорту поїздки.

Новий Malibu відрізняється повністю оновленим дизайном кокпита з подвійною панеллю приладів, який створює привітну, комфортну обстановку і відчуття простору. Металеві або хромовані «акценти», м'яка амбієнтного підсвічування, розташована вздовж панелі приладів та в речових відділеннях, а також контрастна прострочки підсилюють враження вишуканості.

Покупцям наданий вибір між двома потужними, але економічними 4-циліндровими дизельними або бензиновими двигунами робочим об'ємом 2,0 або 2,4 літра потужністю 164 або 169 к.с., відповідно. У Європі повністю оновлений Malibu буде доступний як з механічною, так і з автоматичною коробками передач до 2012 року.

1,3-літровий турбодизель Aveo: більш високий крутний момент, менше шкідливих викидів 

Предметом гордості нового Chevrolet Aveo свіжий агресивний дизайн екстер'єру, доопрацьоване шасі, що забезпечує ще більш комфортне і точне управління, а також функціональний і елегантний салон. Запущена у виробництво навесні цього року, ця модель оснащена стандартною системою динамічної стабілізації, системою допомоги при рушанні на підйомі, а також оновленою лінійкою двигунів, що забезпечують високу паливну економічність і низький рівень шкідливих викидів.

Починаючи з цієї осені, 1,3-літровий турбодизель з технологією «старт-стоп» доповнить собою лінійку оновлених 1,2 - 1,4 - і 1,6-літрових бензинових двигунів, які вже встановлюються на новому Chevrolet Aveo. Версія Eco потужністю 95 л.с. споживає 3,6 л/100 км в змішаному циклі, тоді як звичайні версії потужністю 75 л.с. і 95 к.с. - 3,7 і 4,1 л/100 км, відповідно. Фактично, седан Aveo з обтічним кузовом і 1,3 літровим турбодізілем потужністю 75 л.с. стане найекономічнішим седаном в Європі.

Всі три версії 1,3-літрового турбодизеля Aveo відповідають вимогам стандартів Євро 5 і оснащені окислювальним каталітичним нейтралізатором і фільтром сажі. Обсяг викидів CO2 для двигуна версії Eco потужністю 95 л.с. становить 95 г на 100 км, а для двигуна 75 к.с. - 97 г/100 км.

Потужність всіх трьох версій турбодизеля досягає максимуму при 4000 об / хв. У той час як в 75-сильної версії і версії Eco 1,3-літрового турбодизеля максимальний обертовий момент дорівнює 190 Нм, в стандартному 95-сильному варіанті вона дорівнює 210 Нм при 1750 об / хв.

Могутній силует: концепт-кар Colorado Rally 

Пікапи зіграли ключову роль в історії бренду Chevrolet. Створює ауру пригод концепт Colorado Rally, з кузовом, пофарбованим трьома шарами перлинно-білої фарби з золотистими частками, забезпечує реальне уявлення про те, як повинен виглядати пікап в ралійному виконанні. Безліч характерних деталей підкреслюють його позашляхові характеристики.

«Colorado Rally є позашляхове втілення« генів »Chevrolet. При розробці цього автомобіля ми провели велике дослідження в області позашляхового автоспорту. Кожна деталь була глибоко вивчена для того, щоб добитися максимальної правдоподібності, створюючи дизайн автомобіля категорії ралі-рейд, також відомої, як ралі по пересіченій місцевості », - заявив Карлос Барба (Carlos Barba), виконавчий директор з дизайну відділення GM в Південній Америці.

Концепт-кар Colorado Rally оснащений 2,8-літровим турбодизелем і гоночними стійками підвіски Fox Racing Shox (хід: 140 мм), а також регульованою по висоті підвіскою (до 50 мм). На 18-дюймові алюмінієвих колісних дисках, виточених з алюмінієвих заготовок, встановлені позашляхові шини.

Дві лебідки, встановлені в передній і задній бампери, потужністю по 5,5 к.с. кожна, 23-метровим авіаційним тросом забезпечують тягове зусилля 4 тонни. Позашляхові можливості автомобіля також підкреслюють передній і задній буксирні гаки, акрилові ралійні бічні стекла і вугільно-чорні стилізовані дуги безпеки.

Усередині салону встановлено ряд систем, що забезпечують безпеку і комфорт. Система «продувки» швидко очищає повітря в салоні автомобіля від пилу, що потрапляє в нього під час позашляхових гонок, а головний вимикач електроживлення автомобіля, інтегрований в центральну стійку, запускає двигун, а також знеструмлює всі системи автомобіля в аварійній ситуації.

Футурістичний Miray

Вперше представлений в березні цього року на авто-шоу в Сеулі, родстер Chevrolet Miray (у перекладі з корейського «Miray» означає «майбутнє») є свіжою інтерпретацією задумів дизайнерів Chevrolet, і одночасно несе на собі риси спортивного спадщини бренду.

Обтічний «фюзеляж» Miray нагадує сучасні винищувачі, а клиноподібні боковини кузова виготовлені з вуглепластика (CFRP). Двосекційна решітка радіатора примикає до світлодіодних фарам з новими світлодіодними денними ходовими вогнями. Дизайнери застосували унікальний підхід до виведення інформації, використовуючи комбінацію приладів з інверсійним проектором.

Miray оснащений гібридною силовою установкою, розташованої позаду і трохи нижче водія, яка була розроблена для поліпшення ходових якостей і підвищення паливної економічності. Два електричних двигуна потужністю по 15 кВт, розташовані в передній частині кузова, працюють від 1,6-кіловатних літій-іонних батарей, які заряджаються за допомогою рекуперативної гальмівної системи, що повертає частину кінетичної енергії.

Для отримання задоволення від водіння з електродвигунами об'єднаний 1,5-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, встановлений за кокпітом.

Гідні представники гоночної і високотехнологічної лінійки автомобілів Chevrolet 

Палкі шанувальники гонок були вражені, побачивши Corvette C6.R під стартовим номером 73, керований пілотами, які претендують на перемогу в категорії GTE Pro в 2011 році в 24-годинній гонці в Ле-Мані. Цей рік також приніс величезний успіх команді Chevrolet в чемпіонаті світу з шосейно-кільцевих гонок (WTCC), в яких лідирували Роб Хафф (Rob Huff), Ален Меню (Alain Menu) та Іван Мюллер (Yvan Muller).

Шоукар Cruze, який брав участь в WTCC, був представлений у Франкфурті разом з ювілейною версією суперкара Corvette Centennial Edition, випущеної на честь сторіччя Chevrolet. Кузов автомобіля пофарбовано у колір Carbon Flash Metallic і прикрашений матовою чорної графікою; на автомобіль встановлені унікальні ювілейні матові чорні колісні диски з червоними гальмівними супортами.

Столітній ювілей Chevrolet: відзначаючи минулі досягнення, спрямовані в майбутнє 

На Мотор-шоу 2011 року у Франкфурті відвідувачі змогли побачити титулований електромобіль Chevrolet Volt і навіть зробити на ньому пробну поїздку. Володіючи одним із самих обтічних кузовів і широким діапазоном можливостей, Volt вже сьогодні є ключовою подією в історії Chevrolet і навіть, більше того, в історії автомобілебудування.

Образно кажучи, Volt ширяє на «хресті» по хвилях інновацій, витоки яких беруть початок у минулому. Історія Chevrolet бере свій початок в 1900 році, коли швейцарський емігрант Луї Шевроле (Louis Chevrolet) вирішив сісти на пароплав, відпливає до Канади. 11 років потому, він разом з Вільямом Дюраном (William Durant) заснував у Детройті (штат Мічиган) компанію «Chevrolet Motor Company». Його пристрасть до водіння і дух оптимізму продовжують надихати бренд і в 21-му столітті.

Chevrolet завжди вітає зміни і прагне відповідати духові часу, тому в демонстраційних залах європейських дилерів ви не побачите автомобіля старше двох років. До кінця цього року Chevrolet запустить у серійне виробництво кілька нових моделей, кожна з яких допоможе Chevrolet розширити присутність на Європейському ринку.

Кожні 7 секунд у світі продається автомобіль Chevrolet, тому, бренд, чиєю головною цінністю є покупці і їхнє життя, з упевненістю вступає у своє наступне століття, створюючи практичні і надійні автомобілі, які служать зразками дизайнерського мистецтва.

УкрАВТО у Вашому місті