Новини
29.09.2011

Дистриб’юторська компанія «АвтоЗАЗ-сервіс» ознайомила менеджерів-консультантів з високою культурою виробництва на ПАТ "ЗАЗ"

Захід проходив на території Запорізького автомобілебудівного заводу у форматі семінару-навчання та мав назву «Ознайомлення з процесами виробництва ПАТ «ЗАЗ». Використання конкурентних переваг автомобілів ЗАЗ для здійснення ефективних продажів». Загалом участь у навчанні взяло близько 100 представників дилерських підприємств майже з усіх регіонів України.

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сама назва та місце локації свідчать про те, що захід мав практичну спрямованість.

«Ідея щодо проведення такого виду  заходу виникла давно, але реалізована вперше», - зазначив Генеральний директор «АвтоЗАЗ-сервіс» Олександр Дмитрієнко. -  «Ми, офіційний дистриб’ютор, як ніхто інший розуміємо важливість і цінність знань тих людей, які безпосередньо спілкуються з потенційними клієнтами. Від їх кваліфікації, компетентності залежить кількість і якість інформації про ЗАЗ,  а отже, і правильний вибір  клієнта та його задоволення».

33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Погодьтеся, не кожному продавцеві випала нагода побачити заводський процес виробництва автомобіля. Скоріше -  це виняток, ніж правило. Під час екскурсії заводом консультанти  з продажу автомобілів ЗАЗ не тільки побачили на власні очі лінію виробництва автомобілів Ланос та Форца, від  штамповки великих деталей до сходження  з конвеєра, але  й мали змогу  оглянути  виробничі потужності заводу: вони були приголомшені сучасним рівнем та досконалістю технічного обладнання, робототехнікою світових виробників,  дотриманням чистоти приміщень та моніторингом якості виконання на кожному етапі виробництва.

До того ж  програмою заходу передбачалося проведення  тест-драйву автомобілів ЗАЗ та автівок конкурентної групи, під час якого учасники повинні були  дати справедливу  оцінку кожному  автомобілю за такими критеріями як комфорт, динаміка, плавність ходу, шумоізоляція, оглядовість та якість складання. Слід зазначити, що тест-драйв проходив на спеціальному випробувальному треку, побудованому за ескізами компанії  Дженерал Моторс, на якому чергуються  різні складні ділянки, що максимально точно імітують  наші дороги.

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наприкінці навчання  на консультантів чекала невелика конференція за участю керівництва ПАТ «ЗАЗ» та дистриб’юторської компанії, де кожен з перших вуст мав можливість почути відповіді на всі запитання та донести ідеї та пропозиції потенційних клієнтів та автовласників.

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ми переконані, що цей захід буде на користь усім: фахівцям з продажу – якісно новими практичними знаннями, отриманими з першоджерела, покупцям –  наданою компетентною консультацією, а виробникові – поширенням інформації про якість і надійність автомобілів ЗАЗ, що врешті обернеться позитивним іміджем вітчизняного автовиробника», - підбив підсумок заступник Генерального директора Філії Іван Злобов.

 Також зазначимо, що учасники повернулися додому не з порожніми руками: кожен отримав Сертифікат, що підтверджує підвищення  кваліфікації та отримання нових знань у автомобільній сфері та, сподіваємось, розташується на почесному місці в автосалоні.

УкрАВТО у Вашому місті