Новини
11.11.2011

«Левеня-2011» дістався веселому хіпстеру на Opel Corsa

 

«Левеня-2011» дістався веселому хіпстеру на Opel Corsa

20 жовтня 2011 в рамках презентації 58-го Міжнародного фестивалю реклами «Каннські леви-2011» пройшов показ найкращих рекламних роликів та церемонія нагородження переможців конкурсу глядацьких симпатій.

Глядачі фестивалю обирали найкращі на їх погляд рекламні роботи, представлені 12 російськими агентствами. Перше місце конкурсу і диплом «Левеня-2011» отримало комунікаційне агентство R&I Group за серію роликів «Пригоди хіпстера», створену в рамках рекламної кампанії Opel Corsa.

Головний герой роликів - веселий шведський хіпстер, що мандрує на скутері і потрапляє в різні життєві ситуації. В кінці кожного відео герой розуміє, що йому просто необхідно змінити свій модний, але не завжди зручний транспортний засіб на стильний автомобіль для міських пригод і вимовляє фразу «Yes, of Corsa».

Професіонали в сфері реклами стверджують, що кампанія і серія вірусних роликів «Yes, of Corsa» не залишилися непоміченими завдяки своїй оригінальності, а їх слоган гармонійно увійшов в ужиток цільової аудиторії бренду - сучасних, молодих і активних людей. Сам же автомобіль Opel Corsa продовжує залишатися одним з найбільш молодіжних і креативних.

Всі ролики про пригоди веселого хіпстера зібрані на сайті www.yesofcorsa.com.

Зараз доступні такі ролики:

  • Реальна причина торф'яних пожеж
  • Божевільна реклама
  • Правда міжстатевих відносин
  • Божевільна реклама
  • Великі груди - Великі проблеми
  • Хіпстер полетів несподівано далеко

* Хіпстери (Hipster) - забезпечена міська молодь, яка цікавиться елітарною зарубіжною культурою і мистецтвом, модою, альтернативною музикою та інді-роком, артхаусним кіно, сучасною літературою і т.п. В основному це підлітки і дорослі люди до 25-26 років.

Opel в Україні: www.opelukraine.com.

Всі найсвіжіші новини на сторінці Opel в Facebook: www.facebook.com/opel.ukraine і в Twitter: http://twitter.com/Opel_UA.

 

 

УкрАВТО у Вашому місті