«Левеня-2011» дістався веселому хіпстеру на Opel Corsa 20 жовтня 2011 в рамках презентації 58-го Міжнародного фестивалю реклами «Каннські леви-2011» пройшов показ найкращих рекламних роликів та церемонія нагородження переможців конкурсу глядацьких симпатій. Глядачі фестивалю обирали найкращі на їх погляд рекламні роботи, представлені 12 російськими агентствами. Перше місце конкурсу і диплом «Левеня-2011» отримало комунікаційне агентство R&I Group за серію роликів «Пригоди хіпстера», створену в рамках рекламної кампанії Opel Corsa. Головний герой роликів - веселий шведський хіпстер, що мандрує на скутері і потрапляє в різні життєві ситуації. В кінці кожного відео герой розуміє, що йому просто необхідно змінити свій модний, але не завжди зручний транспортний засіб на стильний автомобіль для міських пригод і вимовляє фразу «Yes, of Corsa». Професіонали в сфері реклами стверджують, що кампанія і серія вірусних роликів «Yes, of Corsa» не залишилися непоміченими завдяки своїй оригінальності, а їх слоган гармонійно увійшов в ужиток цільової аудиторії бренду - сучасних, молодих і активних людей. Сам же автомобіль Opel Corsa продовжує залишатися одним з найбільш молодіжних і креативних. Всі ролики про пригоди веселого хіпстера зібрані на сайті www.yesofcorsa.com. Зараз доступні такі ролики:
* Хіпстери (Hipster) - забезпечена міська молодь, яка цікавиться елітарною зарубіжною культурою і мистецтвом, модою, альтернативною музикою та інді-роком, артхаусним кіно, сучасною літературою і т.п. В основному це підлітки і дорослі люди до 25-26 років. Opel в Україні: www.opelukraine.com. Всі найсвіжіші новини на сторінці Opel в Facebook: www.facebook.com/opel.ukraine і в Twitter: http://twitter.com/Opel_UA.
|